Via een vriend heb ik een Imation toetsenbod gekregen om Koreaanse letters te kunnen typen. Model PCK 200-u. Onderaan naast de spatiebalk zit een button voor het selecteren van de Koreaanse taal op het toetsenbord. Nu heb ik het toetsenbord via een kabel aangesloten op mijn laptop en ik heb op alle mogelijke buttons gedrukt maar ik krijg geen Koreaanse letters. Volgens mijn zoon moet ik een driver van Imation downloaden. Maar hij weet ook niet welke geschikt zijn. Weet iemand een oplossing?
Verwijderd
Je OS moet je instellen dat je toetsenbord Koreaans wil typen.
Daarvoor moet je de toetsenbord taal wijzigen.
Hoe en wat hangt af van het gebruikte OS.
Als je dat even verteld wordt het eenvoudiger.
Daarvoor moet je de toetsenbord taal wijzigen.
Hoe en wat hangt af van het gebruikte OS.
Als je dat even verteld wordt het eenvoudiger.
zoals ik al schreef, ik ben echt een leek. Waar kan ik dat instellen? Bij het configuratiescherm? of Word? Kan je dit in een stappenplan aangeven? Ik vraag nu misschien wel erg veel...
Verwijderd
Op je laptop zit een besturingssysteem (in het Engels Operating System genoemd)
Ik wil graag weten welk besturingssysteem dat is.
Vast en zeker één van de hierboven genoemde.
Als ik dat weet dan volgt er daarna een logisch stappenplan.
Ik wil graag weten welk besturingssysteem dat is.
Vast en zeker één van de hierboven genoemde.
Als ik dat weet dan volgt er daarna een logisch stappenplan.
Oke, staat er links onderin een kleine EN of NL? wanneer je daar op klikt kunt u "taakbalk weergeven" klikken en kunt u koreaans instellen.
Anders: Start -> configuratiescherm -> Klok, taal en regio -> Toetsenbordtaal wijzigen (of iets in die trant)
Anders: Start -> configuratiescherm -> Klok, taal en regio -> Toetsenbordtaal wijzigen (of iets in die trant)
Dit blijkt dus niets met hardware te maken maar (zoals bijna altijd als het om layout/taal van toetsenborden gaat) bij instellingen in het (Windows) besturingssysteem.
Move OH -> WC
Move OH -> WC
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1