Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met aanpassen account /wachtwoord!

Pagina: 1
Acties:

• yugo45
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-04-2023
Ik denk dat dit een vraag is voor de doktersteam maar weet het niet zeker. In ieder geval het volgende:

Omdat mijn GoT account niet up to date is probeer ik het aan te passen. Het probleem doet zich voor bij het aanpassen van mijn wachtwoord. Zodra ik de tweede teken van mijn nieuwe wachtwoord invoer komt er te staan "wachtwoord te zwak" in rode letters. Het maakt niet uit hoeveel tekens er daarna bij komen. Daaronder komt er te staan "sterk" met kleine zwarte letters. Omdat de eerste melding altijd blijft staan kan ik mijn profiel niet updaten. Help! Wie o wie?

Alvast bedankt

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Lijkt mij iets waar de Lieve Devvers je beter bij kunnen helpen. Ik heb er overigens geen probleem mee, als ik een wachtwoord invoer wat aan alle eisen voldoet wordt hij vanzelf 'sterk' en kan ik het wachtwoord wijzigen.

Desktop | Server | Laptop

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

crisp

Devver

Pixelated

Krijg je wellicht een javascript error oid? Heb je het ook al met een andere browser geprobeerd? (je gebruikt nu IE9 zie ik in je sessie-log?)

Intentionally left blank

• yugo45
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-04-2023
Nee ik kreeg geen error melding. Met chrome is het uiteindelijk gelukt. Bedankt voor de tip.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

crisp

Devver

Pixelated

Dat de error blijft staan in IE9 lijkt op een renderbug; als ik even van tab of window wissel dan verdwijnt de melding ineens wel bij een voldoende sterk wachtwoord. In ieder geval lijkt de melding geen negatieve invloed te hebben op de mogelijkheid om het formulier te submitten.

Intentionally left blank