Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

packard bell easynote sj51 boot

Pagina: 1
Acties:

• ethrellik
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 18:17
Hallo mede tweakers,
Ik ben nu ruim een maand aan deze laptop aan het kloten, de packard bell sj51 ik laat de woorden easynote er maar uit. Overigens heb ik deze (oud beestje) laptop gekregen als ik hem aan de praat krijg.

Probleem; windows / linux of welke variant van OS werkend erop krijgen.
Ik heb met linux / windows cd's en ubs sticks geprobeerd om het erop te krijgen.
Tevens de hdd eruit gehaald en een unattended / automatische windows erop gezet, zonder succes.
een andere werkende hdd geprobeerd, zonder resultaten.
Win7, XP, vista gewoon niks werkt. de laptop is verder prima in orde, geen ddr of andere mobo's die wijzen op defect te zijn.
Bios; kun je niks instellen behalve de bootmanager, tijd.

Het zou fijn zijn als iemand me tips en het liefst oplossingen geeft, want ik begin na een maand te googelen en dingen te proberen die zonder enige vorm van succes leiden echt radeloos te worden...
typisch packard hell.
|:(

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Maar wat gaat er dan verkeerd? Start het systeem niet op van je installatiemedium? Of loopt de installatie gewoon niet goed door? Wat is nou precies je probleem? 'Gewoon niks werkt' zegt natuurlijk niet zoveel.

Hoe moet iemand een oplossing aan gaan dragen als je niet verteld wat er verkeerd gaat? En waarom is dat dan typisch voor packard bell?

En hoe kan je concluderen dat de laptop prima in orde is als er niets werkt?

[ Voor 18% gewijzigd door Rupie op 18-12-2011 20:22 ]

Desktop | Server | Laptop

• ethrellik
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 18:17
O ja.... stom van me :P

Operating system not found. Start geen installer op van usb, cd o.i.d

Zeg maar de auto boot van linux en andere o.s wilt de laptop simpelweg niet pakken.