50 euro kadokaart gekocht volgens Itunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 21:14

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Ik heb mijn itunes gekoppeld aan mijn clickandbuy and nu krijg ik net bericht dat er 2x 50 euro afgeschreven gaat worden omdat ik via itunes een giftcard heb gekocht.

Nu kijk ik in itunes en inderdaad er staat dat ik 2 giftcard hebt gekocht. Maar dit heb ik dus niet zelf gedaan. Direct al mijn wachtwoorden gewijzigd, maar het kwaad is al geschied.

Mijn vraag is wat moet ik nu doen? Via de apple site kom ik niet verder en via click and buy ook niet. De giftcard is ook gericht aan fgdfgdgd oid.

Iemand ervaring hiermee?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Geen ervaring mee maar wel het bericht dat je zo snel mogelijk Click& Buy moet contacten, niet Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261479

en apple, op apple.com/support/itunes. Je probleem (of wat er het meest op lijkt) aanklikken en effe een mailtje (in het engels) versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosje77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-07 18:31
Metteen je iTunes wachtwoord wijzigen. Ik heb ook eens aankopen gehad welke ik niet zelf gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:40

weebl

YARR!

Wow, dit had ik ook afgelopen vrijdag. Maar bij mij was er voor 80 euro aan apps gekocht...

Heb het idee dat de Apple gebruikers-database gehacked is. Maar Apple is natuurlijk zo'n heilig bedrijf dat ze dit niet publiceren.

Het is uiteindelijk goed afgelopen.

Eerste wat je moet doen is je AppleID password wijzigen.

Daarna bij ClickAndBuy de koppeling met iTunes verwijderen.

Vervolgens moet je zowel Apple als ClickAndBuy laten weten wat er aan de hand is.

Apple heeft het volledige bedrag gekrediteerd en ClickAndBuy heeft 1.85 op m'n rekening gestort zodat ik het geld terug kan storten op m'n bankrekening.

Dit alles binnen twee dagen, dus de service van zowel Apple als ClickAndBuy is goed.

Maar ik schrok er ook wel van. Volgens mij is de AppleID database gewoon gehacked, want ik had best een lastig wachtwoord. Maar ik heb het idee dat dit stil gehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Apple wachtwoord gewijzigd. Koppeling verwijderd.

Alleen hoe neem ik contact op met beide bedrijven? Click and buy heb ik een form ingevuld, maar lijkt me niet meest handige manier. Op de website van apple kan ik geen informatie vinden hoe ik contact opneem.. Heb hier gekeken maar zie nergens een manier: http://support.apple.com.

Mijn wachtwoord is ook vrij lastig dus vind het ook maar vreemd, hoop dat ik het geld terug krijg.

Hoe heb jij met beide bedrijven contact opgenomen?

Edit: Ondertussen bij apple ook maar een formulier ingevuld en zal beide partijen morgen wel even bellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Snippertje op 18-12-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Wow even een nieuwe post. Apple heeft net al gereageerd (en dat op zondag). Krijg het geld gewoon terug zij noemen het als volgt:
After reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund for the item(s) that were purchased without your permission is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final. In five to seven business days, a refund in the amount of 100.00 will be credited to the payment method(s) that were used to pay for the items.
Hele mail, erg persoonlijk gemaakt. Goed om te weten dit in elk geval en morgen zo snel mogelijk contact opnemen met click&buy.

Maar toch klopt er iets niet, ze zijn wel heel erg makkelijk en het lijkt erop alsof er inderdaad iets met de database gebeurd is waardoor klantgegevens zijn buitgemaakt. Hoop dat ik het geld snel terug krijg in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik vaker zie, is dat mensen hun pc uitlenen, ipad heeft het kind mee gespeeld, of iDevices worden verkocht zonder reset. In dat geval kan de nieuwe eigenaar in veel gevallen lekker op jou account aankopen. Heb het al meegemaakt tot creditcardfacturen van dik 2300+ euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Dat is bij mij niet het geval. Daarnaast was de naam van de persoon waaraan de kaart gericht was ook erg random... Maar mijn wachtwoord moet nu dus ergens bekend zijn. Gelukkig loopt het goed af zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-07 07:39
Hier is net een app gekocht van 80 cent die ik zelf niet heb gekocht. ben nu alle ww aan het veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Net ook contact gehad met click&buy (telefonisch) en de account is nu geblokkeerd.

Wel netjes afgehandeld tot nu toe allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-07 11:26

Pixeltje

Woo-woohoo!

Huisgenoot heeft twee weken geleden incasso van Click n buy teruggehaald; er was voor ruim 500 euro "gekocht" in de itunes store en appstore. Hij heeft dat zelf niet gedaan natuurlijk, en iTunes zei ook dat hij niets gekocht heeft.

Incasso blokkeren of terughalen, Click and buy aanschrijven dat je dat gedaan hebt en bellen dat z eje account blokkeren. Apple bellen dat er misbruik is gemaakt en al je wachtwoorden wijzigen.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Geld is alweer terug. Als ik bij mijn click&buy transactie overzicht kijk zie ik 2x incasso 50 euro naar Apple en 1tje van 100 terug van Apple. Netto dus 0. Petje af dus voor de snelle afhandeling, maar ook wel schrikbarend hoe makkelijk hier misbruik van gemaakt kan worden. Snap nog steeds niet hoe iemand mijn wachtwoord heeft kunnen achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-07 21:13
Valt wel op dat het bij iedereen om de combinatie met click&buy gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:48

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je zou bijna het volgende denken...

Er was toch laatst een probleem met inloggen op iCloud? Kan Apple niet dit zelf hebben uitgezet vanwege bovenstaande problemen?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Het was bij mij ook gebeurd, bedrag van 450 euro.
Eerst was er een Taxas poker game gekocht en daarna ingame heel veel transacties.
Apple was er heel snel mee en hun gaven goedkeuring voor kreditering (meer doen ze eigenlijk niet).
Click and buy was voor mij een ander verhaal, dat heeft wel een paar dagen geduurt.
Ergste vond ik nog dat ze zeiden dat eerst het bedrag eraf gehaald zou worden en dan weer teruggestort.
Dit heb ik niet laten gebeuren en heb het meteen gestorneerd, want de enige reden dat ik kon bedenken dat ze het op die manier wilden doen was zodat ze er rente over konden trekken.

Maar goed, het lijkt erop dat het inderdaad echt om de combinatie met click&buy gaat, maar dat is toch wel echt giswerk.

Edit: Mijn voorval was wel voor het hele Icloud debacle.

[ Voor 3% gewijzigd door Sloebie op 19-12-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-07 20:06

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, toch eens nakijken of er wat is afgeschreven van mijn Nederlandse rekening. Als ik dit weekend in Nederland ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 09:59
Falcon schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:32:
Je zou bijna het volgende denken...

Er was toch laatst een probleem met inloggen op iCloud? Kan Apple niet dit zelf hebben uitgezet vanwege bovenstaande problemen?
Sterker nog, "heel Apple ID" functioneerde even niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:45
Soortgelijk iets gehad met 15 euro die ik nog van een giftcard op itunes had staan. Notabene al tijden geen itunes op mijn pc en geen iPad of Iphone in bezit gehad. Kreeg na reclamatie een mail dat ik mogelijk slordig met account omgegaan was en uit coulance het teruggestort kreeg.
Was een Chinese applicatie die vervolgens al het saldo op probeerde te maken met inapp transacties.

Je vermoeden dat er wat loos is bij Apple kan ik dus bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07 11:42
Voor de zekerheid mijn wachtwoord gereset :) Thanks voor de heads-up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Ik vermoed dat het probleem wel degelijk bij apple ligt en niet click&buy. Aangezien je bij Apple alleen iemand zijn wachtwoord en gebruikersnaam nodig hebt. Bij click&buy moet je daarnaast ook nog de gebruikersnaam en wachtwoord daarvan hebben. En die waren bij mij beide verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:44

HaterFrame

Well... Poo came out!

Volgens mij kun je bij ClickandBuy tegenwoordig een maandelijks limiet instellen, ik zelf heb het op 10,- ingesteld om dit soort problemen te voorkomen. Mischien een idee?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
MetaFrame schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:46:
Volgens mij kun je bij ClickandBuy tegenwoordig een maandelijks limiet instellen, ik zelf heb het op 10,- ingesteld om dit soort problemen te voorkomen. Mischien een idee?
Ik gebruikte click&buy al een tijd niet meer, dus ik laat heel click&buy gewoon geblokkeerd en ik sluit me rekening. Doe het in het vervolg gewoon met creditcard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snippertje schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:52:
[...]

Ik gebruikte click&buy al een tijd niet meer, dus ik laat heel click&buy gewoon geblokkeerd en ik sluit me rekening. Doe het in het vervolg gewoon met creditcard :)
Het veiligste is nog gewoon met giftcards te werken. Dan heb je gewoon pre-paid tegoed op je account, en kan je dus ook nooit een gepeperde creditcardrekening krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Oke dit verhaal krijgt nog een staartje...

Mailtje gestuurd naar Apple waar het geld bleef, blijkt dat ze een fout hebben gemaakt. Ze stuurde het volgende:
quote: Apple
Senequa here with iTunes Customer Support. Based on the information provided, it is my understanding that you were told via an agent by the name of Elicia, that you would be refunded for 2 50.00 gift certificates that were fraudulently purchased on your account, but you have not received the refunds. I understand your concern and I will be more than happy to look into this for you.

Snippertje, after reviewing your account, it appears that the information that the previous agent gave you was false. I have reviewed your account and it appears that they did disable and remove your credit card from your account, however, they were unable to credit the gift certificates as they have already been used.

You will need to contact Click and Buy and they would need to refund the gift certificates on the account. Snippertje, I sincerely apologize for any inconvenience that this has caused. I have submitted feedback on the agent that gave the incorrect information and they will be coached
Mooi klote dus. En het vervelende is nu dat Apple zegt, click&buy moet het doen en click&buy zegt Apple moet het doen. Dus ik schiet er niets mee op. En Apple reageert nu helemaal raar, want ze sturen hele vreemde replies op mailtjes. Ze reageren niet meer inhoudelijk en ik krijg nu continu iemand anders die mijn mails beantwoord.

Heeft iemand nog enig idee wat ik kan doen? Ik heb het idee dat ik kan fluiten naar mijn geld... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-07 13:09

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

*knip*

Ik begrijp dat je het goed bedoeld, maar graag geen e-mailadressen van medewerkers delen. Neem gewoon contact op via de normale supportkanalen.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 08-01-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Waarom ook niet, ga ik straks doen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 08-01-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Ondertussen reageert helemaal niemand meer op mijn mail. Zowel click&buy als apple niet. Dus ik bellen naar Apple, maar die geven aan dat ze niets kunnen doen via de telefoon en dat alles via de mail moet.

Dus toch maar weer een email gestuurd via de website in de hoop dat iemand me nou eens een duidelijk antwoord geeft. Al zeggen ze dat ik het geld helemaal niet meer terug krijg, maar nu blijven ze zo vaag...

Net ook weer even met click&buy aan de telefoon gehangen. Zij gaven aan dat er tijdens kerst enorm veel van dit soort dingen gebeurd zijn, maar dat toch echt Apple het geld moet teruggeven. Wel eindelijk iemand die de juiste informatie ging opzoeken (aan supervisor vragen), maar in elk geval is het nu afwachten op het antwoord van Apple weer... Het zal mij in elk geval benieuwen...

TBC!

[ Voor 32% gewijzigd door Snippertje op 12-01-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpiepimpie
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-01-2022
ik heb dit ook gehad, 2x 50,- giftcards. ik heb gelijk de rabobank het laten stoneren en ben toen vaak lastig gevallen door qlickandbuy, uiteindelijk kreeg ik zelfs een incassobureau achter me aan maar die heb ik de situatie uitgelegd en daarna hebben ze de zaak gesloten zonder consequenties. Ik gebruik nu alleen nog maar een account zonder betalingskoppeling. Als ik wat wil kopen dan koop ik online een giftcard met maestro (http://www.itunescode.nl/eu-itunes.php) en dat werkt uitstekend en direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
En ondertussen al weer 2x via de site een vraag ingediend, maar nog steeds geen antwoord. Echt de meest vreselijke klantenservice die ik ooit heb gezien. Vragen negeren of ontwijkende antwoorden geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Heeft iemand wellicht nog een tip om contact te krijgen met Apple? Ze reageren gewoon helemaal niet meer, heb nu meerdere vragen ingediend en steeds geen antwoord ontvangen.

Naar aanleiding van het verhaal hierboven toch maar stornering gedaan. Heb nu zelf genoeg actie ondernomen en zolang ik geen reactie krijg kunnen ze wat mij betreft de pot op. >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Snippertje op 21-01-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:05
Heb het hier ook gehad. OF Apple OF ClickandBuy is gehacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Wat heb jij gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
Contact opgenomen met iTunes, vervolgens met ClickandBuy. Van ClickandBuy moet ik gewoon de incasso storneren, en zij annuleren dan ook de € 15(!) administratiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb ook 2 cadeaubonnen 'gekocht' volgens Clickandbuy, mijn info staat hier: Geruzie met Click and Buy

Van Clickandbuy een mailtje gehad dat ik naar de engelse helpdesk moest mailen (nederlandse hebben ze volgens mij nieteens...). Heb het bedrag al gestorneert, hopelijk reageren ze na 't weekend dan wel op m'n engelse mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 261479 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:16:
Het veiligste is nog gewoon met giftcards te werken. Dan heb je gewoon pre-paid tegoed op je account, en kan je dus ook nooit een gepeperde creditcardrekening krijgen.
^ wat hij zegt. Ik ben absoluut niet van de paranoide alu hoedjes privacy brigade, maar dit beperkt je potentiele ellende enorm.
OF Apple OF ClickandBuy is gehacked.
OF de gebruikers.

[ Voor 9% gewijzigd door Dreamvoid op 22-01-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 21:54

DataGhost

iPL dev

Het lijkt me dat dit daarvoor iets te vaak gebeurd is de afgelopen weken, bij iets teveel mensen, op dezelfde manier en vooral dat Apple zo (relatief) makkelijk is met terugstortingen. Zoals je in het andere topic kon lezen hielp ook het veranderen van het wachtwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Voor de mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, ik krijg nu net de volgende mail van click&buy:
Uw ClickandBuy-rekening heeft een betalingsachterstand in verband met de volgende betaling:

Transactie: Rekeninguitdraai xxxxxxxxxxxx
Klantnummer: xxxxxxxx
Transactiedatum: 19.12.2011
Bedrag: € 100,00

Afschrijvingen die door uw bank worden geweigerd of teruggeboekt, veroorzaken bank- en administratiekosten waarvan wij € 15 aan u hebben doorberekend.

Wij hebben uw rekening tijdelijk geblokkeerd.

Als u direct de openstaande factuur wilt voldoen, klikt u hier.

Bij ontvangst van de betaling wordt uw ClickandBuy-rekening weer geactiveerd.

Wij wijzen u er wel op dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht wegens het niet tijdig betalen van deze betaling. Mocht de betalingsachterstand niet worden verholpen, dan behouden wij ons het recht voor om onze diensten zonder voorafgaande kennisgeving te
beëindigen.
Wat te verwachten was. Alleen ik vroeg me af of jullie hierop gereageerd hebben of dat jullie gewoon helemaal niets hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
Snippertje schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:02:
Voor de mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, ik krijg nu net de volgende mail van click&buy:

[...]

Wat te verwachten was. Alleen ik vroeg me af of jullie hierop gereageerd hebben of dat jullie gewoon helemaal niets hebben gedaan?
Je moet CaB even bellen, dan halen ze de incasso-opdracht uit hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Vinnienerd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:06:
[...]

Je moet CaB even bellen, dan halen ze de incasso-opdracht uit hun systeem.
Weet je dat zeker? Ik heb 10 mailtjes waarin ze aangeven dat Apple eerste de transactie moet annuleren. Wat Apple niet doet (en Apple reageert helemaal niet meer, waarschijnlijk sta ik op een blacklist oid) en die verwijst weer naar CnB.

Anyway ik zal ze morgen wel even bellen, ben benieuwd. Sowieso geven ze alleen aan dat als ik niet betaal dat de diensten worden opgeheven, nou dat vind ik meer dan prima.

Edit: zojuist dit topic gevonden, ik ben duidelijk niet de enige: http://forum.www.trosrada...hp?f=24&t=62251&start=380

[ Voor 9% gewijzigd door Snippertje op 24-01-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook zoiets gehad: 2 x 69 euro richting ClickAndBuy terwijl ik achter het eten zat; na een paar keer vloeken ClickAndBuy laten blokkeren en de betaalkoppeling in iTunes verwijderd. Alle wachtwoorden gewijzigd en wachten tot ClickAndBuy gaat proberen af te schrijven.

Maar:

Hoe kan dit gebeuren? Het lijkt er sterk dat ClickAndBuy of Apple gehackt is. Ik heb een zeer moeilijk te raden wachtwoord en ga heel voorzichtig om met mijn wachtwoord/inloggegevens.

Dit gebeurt te vaak om het onder "gebruikersfouten" te plaatsen. Is dit dé doofpot van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Het probleem bestaat ondertussen toch al een behoorlijke tijd, er lijkt in de tussentijd niets te zijn veranderd en ik heb dan ook het vermoeden dat Apple niet precies weet hoe ze het op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Misschien is dit topic een goede les om nooit met dit soort systemen in zee te gaan waar je bent overgeleverd aan de grillen van de tegenpartij. Tegen internationals van deze afmeting maak je geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Henk007 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:19:
Misschien is dit topic een goede les om nooit met dit soort systemen in zee te gaan waar je bent overgeleverd aan de grillen van de tegenpartij. Tegen internationals van deze afmeting maak je geen schijn van kans.
Tot nu toe lijken ze het vrijwel altijd goed op te lossen. Ik blijf dingen koppelen aan een credit card of een systeem als click en buy maar gevaarlijk vinden. Daarom gebruik ik zelf altijd liever iTunes giftcards, meestal koop ik ze ook nog in de aanbieding dus dan is het nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:21:
[...]

Tot nu toe lijken ze het vrijwel altijd goed op te lossen. Ik blijf dingen koppelen aan een credit card of een systeem als click en buy maar gevaarlijk vinden. Daarom gebruik ik zelf altijd liever iTunes giftcards, meestal koop ik ze ook nog in de aanbieding dus dan is het nog goedkoper ook.
daarom Jailbreak ik mijn iPads ;-)

Maar even serieus, het is natuurlijk schandalig hoe zo een groot bedrijf met dit soort zaken omgaat. 100 miljard eigen vermogen en dan nog moeilijk doen over dit soort zaken, wordt tijd dat Kassa en Radar weer eens aandacht aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:52

Japie.G

Colour Classic

Hmm,

Ik heb ook mijn creditcard gekoppeld, en nog nooit problemen gehad gelukkig. Wel ishet zo dat als er bijvoorbeeld een nieuwe iPad of iPhone of wat dan ook gebruik probeert te maken van mijn account dat dan eerst de cvc code weer ingevoerd moet worden, en ik automatisch een mail krijg dat er een nieuw apparaat iets heeft gekocht op mijn account. Hierdoor is het toch vrijwel onmogelijk voor iemand om mijn account te gebruiken in het geval ze wel mijn username&pass hebben, maar niet mijn cvc code e.d.? Of zie ik iets over het hoofd?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:21:
[...]

Ik wil eigenlijk ook wel overstappen naar het 'systeem' van cadeau kaarten kopen, maar ik zie dingen meestel bij de kassa van de AH hangen. Waar kun je ze kopen in de aanbieding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:58

GB2

Nou vorige week waren die kaarten van 15 euro met 15% korting (=12,75)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GB2 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:55:
Nou vorige week waren die kaarten van 15 euro met 15% korting (=12,75)
Waar koop je ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij AH waren ze in de aanbieding vanwege moederdag ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Bij de Hema zijn ze ook heel vaak in de aanbieding. Gewoon de websites even in de gaten houden. Je kunt er gewoon meerdere kopen, want ze zijn wel ff houdbaar neem ik aan.
Pagina: 1