Kunnen jullie mij hulp bieden met het onderstaande probleem:
Op tweakers zag ik de MSI HD8650 Cyclone Power staan, en deze kwam in de testen en reviews goed naar voren. Ik ben namelijk op zoek naar een goede videokaart voor max 150 euro.
Momenteel heb ik VGA Gefore 9800 GT, deze voldeed eigenlijk prima, maar is nu best verouderd.
Spellen als Battlefield 3 is zijn bijna niet speelbaar, en Skyrim kan ik alleen op medium quality spelen.
Tijd voor een nieuwe video kaart dus.
Over de videokaart ben ik het wel eens, alleen weet ik niet op deze in mijn huidige pc gaat passen/werken.
Dit zijn mijn gegevens van mijn huidige pc:
Voeding:CooMas RealPower M 620W ATX2
Processor: Int Q8400 775 2600 BOX1333 4M
Moederboard: GiBy nF7100 F
Geheugen: 4GB XTC Plat K2 OCZ
Op het moederboard zitten de volgende aansluitingen:
PCI-e 1x, PCI-e 16x, 2x PCI 2.3
D-Sub (VGA), DVI-D, HDMI
2x PS/2
Nu zag ik op de specs voor de videokaart staan dat er 2 x PCI-e 16x aansluiting moet wezen.
Dus dat word een nieuw moederboard..? Tips..?
Zal mijn voeding geen problemen hebben met deze videokaart, of moet die ook vervangen worden door en betere.?
PS: Ik heb een HDMI Beeldscherm die ik ook HD wil gaan gebruiken, kan dit zonder HDMI kabel.?
Ik hoor het graag van jullie.
Thanx!
Op tweakers zag ik de MSI HD8650 Cyclone Power staan, en deze kwam in de testen en reviews goed naar voren. Ik ben namelijk op zoek naar een goede videokaart voor max 150 euro.
Momenteel heb ik VGA Gefore 9800 GT, deze voldeed eigenlijk prima, maar is nu best verouderd.
Spellen als Battlefield 3 is zijn bijna niet speelbaar, en Skyrim kan ik alleen op medium quality spelen.
Tijd voor een nieuwe video kaart dus.
Over de videokaart ben ik het wel eens, alleen weet ik niet op deze in mijn huidige pc gaat passen/werken.
Dit zijn mijn gegevens van mijn huidige pc:
Voeding:CooMas RealPower M 620W ATX2
Processor: Int Q8400 775 2600 BOX1333 4M
Moederboard: GiBy nF7100 F
Geheugen: 4GB XTC Plat K2 OCZ
Op het moederboard zitten de volgende aansluitingen:
PCI-e 1x, PCI-e 16x, 2x PCI 2.3
D-Sub (VGA), DVI-D, HDMI
2x PS/2
Nu zag ik op de specs voor de videokaart staan dat er 2 x PCI-e 16x aansluiting moet wezen.
Dus dat word een nieuw moederboard..? Tips..?
Zal mijn voeding geen problemen hebben met deze videokaart, of moet die ook vervangen worden door en betere.?
PS: Ik heb een HDMI Beeldscherm die ik ook HD wil gaan gebruiken, kan dit zonder HDMI kabel.?
Ik hoor het graag van jullie.
Thanx!