Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Virus] Opstartprobleem na verwijderen Vista Antivirus 2012

Pagina: 1
Acties:

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 10:57
Een familielid bleek Vista Antivirus 2012 (een trojan) op zijn systeem te hebben ondanks de meest recente versie van ESET. Na een zoektocht op internet werd aangeraden om het te verwijderen met Malwarebytes Anti Malware. Dit heb ik gedaan. Echter na een restart blijkt het scherm in het opstartproces hangen. Het enige wat ik zie bij opstarten is na 2 seconden de merknaam en zodra deze wegspringt kom ik in een zwart scherm met knipperende cursor linksboven. Hier kom ik niet meer uit.

Iemand enige suggesties wat te doen aan deze situatie?

edit: Zo meen je een uur lang dat je in een loop zit, en zo blijkt dat de boot volgorde aangepast was (door dit virus??). Systeem start nu weer door en lijkt schoon te wezen...

[ Voor 14% gewijzigd door coelho op 18-12-2011 12:41 . Reden: zelf opgelost... ]

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 11:22
Ik zou voor de zekerheid dan nog effe een scan van het systeem draaien...

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 13:45

kevinr1

Dude?

Ik zou voor de zekerheid het systeem herinstalleren, ligt eraan hoeveel tijd je vrij hebt en hoe lui je bent.
Misschien is ie er nog (MBR?)

Life is meant to be experienced