~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Verwijderd
Je kunt eerst eens proberen je computer op een ander stopcontact aan te sluiten.
Daarnaast ook geaard proberen.
Gebruik je een wireless toetsenbord of muis of zijn die bedraad?
Daarnaast ook geaard proberen.
Gebruik je een wireless toetsenbord of muis of zijn die bedraad?
Wireless internet en wireless keyboard en muis. Internet zit niet in de buurt van de PC kast. Zit op 2m USB verlengkabel.
Wireless keyboard en muis zitten direct naast de audiopoorten. Dit kan het best wel eens zijn.
Geaard stopcontact heb ik hier helaas niet. Oud huis en de bovenverdieping heeft geen aarde. Ben wel bezig met verbouwen en er komt ook aarde enz. maar niet binnen afzienbare tijd.
Ga even m'n keyboard en muis in een ander poortje doen.
Wireless keyboard en muis zitten direct naast de audiopoorten. Dit kan het best wel eens zijn.
Geaard stopcontact heb ik hier helaas niet. Oud huis en de bovenverdieping heeft geen aarde. Ben wel bezig met verbouwen en er komt ook aarde enz. maar niet binnen afzienbare tijd.
Ga even m'n keyboard en muis in een ander poortje doen.
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Verwijderd
- Je kunt proberen de stekker van je PC in een ander stopcontact te doen.
Gebruik desnoods een goede verlengkabel.
- Ook kun je proberen de stekker om te draaien.
- Je kunt wel je computer voor een test-moment aarden aan een waterleiding/ verwarming oid (geen gas svp)
- Ik zou zelfs helemaal zonder muis en toetsenbord even proberen.
Misschien helpt niets van dit alles maar je kunt er wel dingen mee uitsluiten.
Gebruik desnoods een goede verlengkabel.
- Ook kun je proberen de stekker om te draaien.
- Je kunt wel je computer voor een test-moment aarden aan een waterleiding/ verwarming oid (geen gas svp)
- Ik zou zelfs helemaal zonder muis en toetsenbord even proberen.
Misschien helpt niets van dit alles maar je kunt er wel dingen mee uitsluiten.
Muis en keyboard maakte in ieder geval niks uit.
Stekker omdraaien, ja welke
Het zit namelijk zo:
Stopcontact muur - verdeeldoos - verdeeldoos - PC.
Op die 2 verdeeldozen zit ook een TV, scherm, externe HDD, printer, versterker, wekker, tandenborstel oplader, telefoonlader en een kerstboompje
Aarde, zoals je ziet niet makkelijk te doen maar zal het eens proberen. Heb nog wel een paar meter 0.25mm kabel liggen en er zit een mooi oogje aan de case die ik wel even kan gebruiken.
Stekker omdraaien, ja welke
Het zit namelijk zo:
Stopcontact muur - verdeeldoos - verdeeldoos - PC.
Op die 2 verdeeldozen zit ook een TV, scherm, externe HDD, printer, versterker, wekker, tandenborstel oplader, telefoonlader en een kerstboompje
Aarde, zoals je ziet niet makkelijk te doen maar zal het eens proberen. Heb nog wel een paar meter 0.25mm kabel liggen en er zit een mooi oogje aan de case die ik wel even kan gebruiken.
Verwijderd
om je probleem te tackelen moet je beginnen zo veel mogelijk uit te sluiten door naar een totale basic configuratie te gaan. ALLES wat maar kan storen ontkoppelen.
Dus voor een moment ff weg met de hele zooi: TV, scherm, externe HDD, printer, versterker, wekker, tandenborstel oplader, telefoonlader en een kerstboompje
De stekker van je computer kun je omdraaien OF de stekker die in het directe stopcontact zit.
Dus voor een moment ff weg met de hele zooi: TV, scherm, externe HDD, printer, versterker, wekker, tandenborstel oplader, telefoonlader en een kerstboompje
De stekker van je computer kun je omdraaien OF de stekker die in het directe stopcontact zit.
Pagina: 1