Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Omdat mijn HTC Wildfire wel aan vervanging toe was, zoek ik een nieuwe telefoon.

Ik gebruik geen internet op mijn phone omdat ik prepaid heb. Ik heb al wat zitten kijken op de pricewatch en zag deze toestellen:

- Samsung Galaxy s plus
- HTC desire s
- Sony Ericsson Xperia Ray

Nu wilde ik niet zo graag een galaxy s omdat iedereen er al mee loopt en dit model al enkele maanden oud is. Ook een desire s kwam in mijn ogen bejaard over.

Bij Sony Ericsson heb ik echter wel een paar vragen:
- Bij de laatste paar smartphones van Sony Ericsson waren er op het internet volgens mij veel klachten. Ikzelf heb een Xperia x1i gehad (windows mobile 6.5) en met die telefoon was niets mis. Iemand iets op Sony Ericsson aan te merken?

Als er iemand andere suggesties heeft, hoor ik het graag.

mvg,

Barry

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-11 15:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Die ray heeft wel een form factor die beter aansluit op wat je nu hebt (compact).

Anders al gekeken naar de Google Nexus S i9023 of Motorola Defy? Zijn ook toestellen die niet zoveel mensen hebben....

Hier staat wat

Verwijderd

Topicstarter
De Motorola Defy neem ik niet vanwege het merk. Google nexus is wel mooi maar ook al bijna een jaar oud.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Topic's met deze strekking zijn al geruime tijd niet toegestaan op het forum, dit omdat er van users wordt verwacht dat ze door middel van de Pricewatch hun eigen keuze kunnen maken.

Er zijn genoeg toestel specifieke topics waar in zo'n beetje alles wordt besproken. Een "help, wat moet ik kopen topic" wordt daarom ook altijd gesloten.

Dus? ---->> slotje...

Zie voor meer info Het algemeen beleid of De regels voor dit forum

[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 18-12-2011 11:09 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.