Hallo tweakers, Sinds een dag of twee hebben we thuis een ipad 2 32GB Wifi versie, Toen ik deze uitpakte had ik moeite om hem op het wifi netwerk aan te sluiten. Toen het wel lukte merkte ik daarna dat hij met grote regelmaat uitviel en daarna weigerde om weer verbinding te maken. Een onwerkelijke situatie dus na wat google search vond ik uit dat het probleem in de router zat en dat als ik mijn WLAN op Kanaal 11 zou zetten het voorbij zou zijn. Zo gezegd zo gedaan en het werkt perfect, maar nu stuit ik op het probleem dat het internet van mijn TV/PC/Laptop/ extreem traag wordt (telefoon nog niet getest).
Is er een manier waarop ik kan zorgen dat beide snel werken? Of moet ik nu alle kanalen 1voor1 afgaan om te kijken of er eentje is die beide support? Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of een oplossing kan vinden.
Ik kan nergens vinden welk type mijn router is maar hij ziet er als volgt uit
iets met Arcadyan ofzo:) Als ik meer info moet toevoegen of iets niet duidelijk is zeg het maar in de comments en ik probeer z.s.m. te reageren.
-edit 2x-
Heb trouwens vaak het gevoel dat me internet flink inzakt soms zelfs uitvalt zou dit dan ook mogelijk aan de router settings kunnen liggen.
Nog meer vage shit, als ik nu bij windows op netwerk zoeken klik vind hij er drie
SSID NAAM
SSID NAAM 2
SSID NAAM 2 3
Dit lijkt me ook niet normaal:S
Is er een manier waarop ik kan zorgen dat beide snel werken? Of moet ik nu alle kanalen 1voor1 afgaan om te kijken of er eentje is die beide support? Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of een oplossing kan vinden.
Ik kan nergens vinden welk type mijn router is maar hij ziet er als volgt uit

-edit 2x-
Heb trouwens vaak het gevoel dat me internet flink inzakt soms zelfs uitvalt zou dit dan ook mogelijk aan de router settings kunnen liggen.
Nog meer vage shit, als ik nu bij windows op netwerk zoeken klik vind hij er drie
SSID NAAM
SSID NAAM 2
SSID NAAM 2 3
Dit lijkt me ook niet normaal:S
[ Voor 11% gewijzigd door Extace666 op 18-12-2011 08:19 ]