Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Na slaapstand start het pc niet meer op!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb een vage probleem. als de pc in slaapstoestand komt en ik hem uit de slaaptoestand wil hebben doormidden van muis bewegen of op een letter/cijfer te drukken. dan hoor ik de kast opstarten maar krijg geen beeld, gewoon zwart beeld. door midden van aan/uit knopje ingedrukt te houden, boot ik de pc!
ik heb opnieuw de windows geinstalleerd, nieuwe videokaart driver geinstalleerd, maar geen resultaat. 3 maanden geleden had ik deze pc aangeschaft! Verder is heb ik geen problemen er mee.
ik zou graag jullie advies willen weten!

Systeem bestaat uit volgende onderdelen:

-Midi-Tower Inter-Tech Redeye 500W zwart
-ASRock 870 Extreme3 R2.0 Socket AM3 mainboard
-AMD Phenom II X4 955 Quad Core Processor (3,2GHz)
-AMD Boxed Koeler
-4Gb DDR3-1333MHz Kingston geheugenkit (2x 2048Mb)
-Geforce GT560 1024Mb GDDR3 videokaart
-Western Digital 1000Gb SATA3 64Mb harde schijf
-Windows 7 64bit home

mvg
Ringo ;)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En gewoon één keer de aan-knop indrukken? Kort dus?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Nee ingedrukt houden! en dan gaat ie uit, Dan moet ik hem weer aanzetten door midden van aan/uit knopje weer in druk!
Maar maakt het uit of die kort of lang erna uitvalt? ik zou graag willen weten! dan heb ik ook extra wat geleerd!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik bedoel: Wat gebeurt er als je hem kort indrukt? Wordt ie dan wakker?

(Het is normaal gedrag dat de PC uitgaat als je de aan/uit-knop 4 seconden indrukt. Dat is bij elke PC)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 18:27
Ik heb met mijn moederbord(Gigabyte) een soortgelijk tafereel gehad, alleen schoot de pc in een bootloop als hij uit slaapstand kwam, de oplossing was hier om het bios te updaten.

Verwijderd

Topicstarter
Nee kijk, als ik hem uit de slaapstand wil halen door de muis te bewegen of op een knopje te drukken, dan start de kast wel op, maar de SCHERM blijft zwart! dan moet ik via aan/uit knopje de systeem helemaal uitschakelen, en dan weer opnieuw opstarten! dan is er verder geen probleem! maar ik zal de laatste tip gaan proberen om te kijken wat ie doet!

erg bedankt jongens voor de tips!

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 21:17
BIOS ? plots gebrekkige energie- en/of slaapstand instellingen of alsnog drivers? Zit alles qua kabels nog goed aangesloten?

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat wel. is 500watt niet voldoende voor deze systeem?

Trouwens ik heb nog een losse vraag hier van: ik heb heel wat gelezen over voedingen op tweakers. Maar ik kan nergens vinden welke merken het beste zijn! of ik heb het nog niet gevonden! de vraag is voor iemand anders, HOE goed is de volgende voeding?
-Voeding Tagan 900W TG900-BZ PipeRock Quad Rail modulair (kost 169,00 euro)
Pagina: 1