Merk: Acer
Type: Aspire M7720
I7 processor, 12 gb geheugen
Heb wat vreemds aan mijn pc:
Nadat ik de pc uit had gezet wilde deze niet meer aan.
Tijdje terug had ik dat ook en deed even de aan-knop overbruggen om het weer aan te krijgen.
Mijn aan/uit knop was dus defect dacht ik. Dus heb ik de pc aan laten staan.
Vandaag de pc uitgezet om de knop na te kijken. Dus ik zet de pc uit, en gelijk daarna weer aan om te kijken of de knop nu defect was. Maar de pc doet helemaal niks meer.
Ook niet als ik een nieuwe knop ertussen zet. De contacten even snel met elkaar verbinden wil ook niet.
Nu heb ik veel al geprobeerd:
- Alles losgekoppeld wat aan de pc hangt.
- Alle hardware eruit gehaald.
- Geheugen eruit op 1 bank na.
- Geheugen gewisseld en ook in andere banken geprobeerd.
- Videokaart gewisseld om te proberen.
Kortom ik heb alles geprobeerd wat ik nog kon doen maar hij wil niet.
Nu denk ik zelf dat er iets mis is met de contacten op mijn moederbord omdat deze niet wilde starten met de knop en ook niet door de twee contacten even snel kort te sluiten (zoals een knop dat ook doet).
Zijn er nog andere dingen die ik even kan proberen voordat ik Acer ga bellen wegens garantie?
Alvast bedankt!
Type: Aspire M7720
I7 processor, 12 gb geheugen
Heb wat vreemds aan mijn pc:
Nadat ik de pc uit had gezet wilde deze niet meer aan.
Tijdje terug had ik dat ook en deed even de aan-knop overbruggen om het weer aan te krijgen.
Mijn aan/uit knop was dus defect dacht ik. Dus heb ik de pc aan laten staan.
Vandaag de pc uitgezet om de knop na te kijken. Dus ik zet de pc uit, en gelijk daarna weer aan om te kijken of de knop nu defect was. Maar de pc doet helemaal niks meer.
Ook niet als ik een nieuwe knop ertussen zet. De contacten even snel met elkaar verbinden wil ook niet.
Nu heb ik veel al geprobeerd:
- Alles losgekoppeld wat aan de pc hangt.
- Alle hardware eruit gehaald.
- Geheugen eruit op 1 bank na.
- Geheugen gewisseld en ook in andere banken geprobeerd.
- Videokaart gewisseld om te proberen.
Kortom ik heb alles geprobeerd wat ik nog kon doen maar hij wil niet.
Nu denk ik zelf dat er iets mis is met de contacten op mijn moederbord omdat deze niet wilde starten met de knop en ook niet door de twee contacten even snel kort te sluiten (zoals een knop dat ook doet).
Zijn er nog andere dingen die ik even kan proberen voordat ik Acer ga bellen wegens garantie?
Alvast bedankt!