Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

java verschillend in windows en android?

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 14:37
Ik heb een site met daarop een audio stream.Nu wil ik een app maken met een player erop,met daarop mijn stream voor een android telefoon.Ik heb een website gevonden waarbij je html scripts kan invoeren en daar word dan een app van gemaakt.

Ik gebruik op het ogenblik het volgende script:

<embed src="http://www.stream24.com/downloads/demo/stream24.swf"
width="300" height="110" type="application/x-shockwave-flash"
pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"
allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" scale="noscale"
flashvars="swfstreamurl=http://xxx.xxx.xxx.xxx:xxxx&swfradioname=Flevodance.tk&swfpause=1" />
</embed

Ik ben nu niet echt een programeer wonder ,eigenlijk helemaal niet
Ik zie de player wel op mijn android app,maar hij speelt hem niet af.Dit probleem heb ik al met meerdere players gehad.Het uiterlijk zie ik wel,maar speelt niet automatisch me stream af.
Zit er een verschil tussen de java die je in windows gebruikt en de java die je in android gebruikt?

[ Voor 8% gewijzigd door vincedd op 17-12-2011 21:44 ]

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:20
Dit heeft totaal niets te maken met Java... (Java is een programmeertaal, zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Java_(programming_language)).

Ben je zeker dat je Adobe Flash Player hebt geïnstalleerd op jouw Android device?

• vincedd
ja,ik heb namelijk een chat draaien in flash op de website en die doet het ook op me telefoon.en inderdaad de koptekst had anders moeten zijn.eigenlijk flashplayer anders in windows dan andriod?

[ Voor 34% gewijzigd door vincedd op 18-12-2011 00:55 ]

• Snelization
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 07:28
Je draait je flash object in een app? Waarschijnlijk een WebView Component, en die ondersteund standaard geen Adobe Flash, ook al heb je die geinstalleerd.

Probeer eens een setPluginsEnabled(true); op je WebView, dat zou als het goed is moeten werken. Moet de gebruiker natuurlijk nog steeds gewoon Adobe Flash hebben geinstalleerd op z'n Android.

EDIT: Oops ik moet beter lezen, je maakt de app niet zelf. Dan vrees ik dat je een andere mogelijkheid dan flash moet zoeken, of een keer verdiepen in het zelf programmeren van Android Apps. 'Tis best te doen hoor.. Google levert best veel tutorials en code samples.

Als je toch het liefst gewoon met die website je app wilt maken, zou ik kijken naar een javascript of e.v.t. HTML5 alternatief voor je doel.

[ Voor 36% gewijzigd door Snelization op 18-12-2011 19:27 . Reden: Scheef gelezen :x ]

• vincedd
euuh,dan word het eerst een cursus html 5,en dan een cursus andriod apps maken.Want allebei lukt me nu nog niet echt.Maar ik ga even met die code aan de gang met wat je hebt aangegeven.Kijken of het dan wel werkt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar moet het per se een app zijn?
Kun je niet gewoon een mobiele site maken in HTML (met evt een flashcomponent?).

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Of je Flash compileren tot een native app? Daar was toch ook een tool voor?

日本!🎌

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het lijkt er op dat dit een persoon is die een code snippet kreeg voor z'n statische site, wordpress hosted site of blogger site, en dit nu als 'app' wil hebben. Dit is dus niet een geval waarbij iemand:

- Flash kan
- Java kan
- Android SDK's kent

Er missen ook diverse hoofdletters, spaties e.d. in de posts :)

Het lijkt er op dat ie een of andere audiostream die 'flevodance' heet op z'n telefoon wil hebben als app. Dan is het makkelijker om gewoon een m3u of pls met de rechtstreekse stream te maken.

• vincedd
okee,daar zal ik eens naar kijken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

vincedd schreef op zondag 18 december 2011 @ 21:31:
euuh,dan word het eerst een cursus html 5,en dan een cursus andriod apps maken.Want allebei lukt me nu nog niet echt.Maar ik ga even met die code aan de gang met wat je hebt aangegeven.Kijken of het dan wel werkt
Dat lijkt me toch echt verstandig om je eerst wat meer te verdiepen in de materie voordat je lukraak iets probeert en / of een topic opent op GoT ;)

Ik doe dit topic dicht en nodig je van harte uit om een nieuw topic aan te maken, mits je de Devschuur® Beleid volgt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.