Ik was net nieuws: Vroege 3DS-kopers kunnen gratis GBA-games downloaden aan het lezen toen ik in een van de reacties een vreemd teken zag.
Het gaat om dit bericht: Kosty in 'nieuws: Vroege 3DS-kopers kunnen gratis GBA-games downloaden'
Als ik het bericht dan bekijk dan zie ik een hoop vreemde dingen staan, zie code:
Geen idee of het gaat om een bewust ingevoerd iets of dat het een foutje is het in het systeem van Tweakers of van die gebruiker zelf, maar ik vond het wel het vermelden waard.
Het gaat om dit bericht: Kosty in 'nieuws: Vroege 3DS-kopers kunnen gratis GBA-games downloaden'
Als ik het bericht dan bekijk dan zie ik een hoop vreemde dingen staan, zie code:
code:
1
2
3
4
| [quote] Noem 1 bedrijf dat na een prijsverlaging het verschil met de vorige prijs gaat terugbetalen aan de kopers...? Da's gewoon een belachelijke eis. Edit : Ik heb het dan over ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็lle reeds verkochte producten, niet over de producten die nog (in een bepaalde periode) voor de oude prijs worden verkocht nadat de verlaging aangekondigd is. [/quote] |
Geen idee of het gaat om een bewust ingevoerd iets of dat het een foutje is het in het systeem van Tweakers of van die gebruiker zelf, maar ik vond het wel het vermelden waard.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."