Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vreemd teken in reactie nieuwsbericht.

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:35

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik was net nieuws: Vroege 3DS-kopers kunnen gratis GBA-games downloaden aan het lezen toen ik in een van de reacties een vreemd teken zag.

Het gaat om dit bericht: Kosty in 'nieuws: Vroege 3DS-kopers kunnen gratis GBA-games downloaden'

Als ik het bericht dan bekijk dan zie ik een hoop vreemde dingen staan, zie code:
code:
1
2
3
4
[quote]
Noem 1 bedrijf dat na een prijsverlaging het verschil met de vorige prijs gaat terugbetalen aan de kopers...? Da's gewoon een belachelijke eis.
Edit : Ik heb het dan over ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็lle reeds verkochte producten, niet over de producten die nog (in een bepaalde periode) voor de oude prijs worden verkocht nadat de verlaging aangekondigd is.
[/quote]

Geen idee of het gaat om een bewust ingevoerd iets of dat het een foutje is het in het systeem van Tweakers of van die gebruiker zelf, maar ik vond het wel het vermelden waard.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 19:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Noem 1 bedrijf dat na een prijsverlaging het verschil met de vorige prijs gaat terugbetalen aan de kopers...? Da's gewoon een belachelijke eis.
Edit : Ik heb het dan over ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็lle reeds verkochte producten, niet over de producten die nog (in een bepaalde periode) voor de oude prijs worden verkocht nadat de verlaging aangekondigd is.
Hmm, aparte tekst?
Ik denk dat het een code is voor indische letters, net als ALLE mogelijke tekens een apart "html" code hebben. Ook Arabisch heb je in ᓗ taal zeg maar. Misshcien kan iemand anders uitsluitsel hierover geven.

Edit: Lol, :D & # 5 3 3 5

[ Voor 20% gewijzigd door SalimRMAF op 17-12-2011 20:51 ]

Gulfstream G650

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:01

painkill

Pain(k)(ill)

Gebeurd wel vaker, maar dan wel bewust..

Mijn SNES verzameling!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

Dat zijn inderdaad non-latin karakters; in dit geval 2 en (een soort diakriet denk ik).

Het zal in dit geval niet bedoelt zijn geweest dus ik heb de reactie even aangepast. In ieder geval kan het geen kwaad :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.