Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toetsenbord doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn broer heeft even probleem met zijn toestenbord. Door een of andere reden gebruikt de computer nu combinaties als er losse toetsen ingedrukt worden. O wordt G automatisch GFT en S wordt /s enz.

Weet iemand hoe dit komt en weer uit te zetten is?

Thnx

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom denk je dat met dergelijke summiere informatie ook maar iemand iets zinvols kan zeggen over je probleem? Probeer een ander toetsenbord, herstart de computer, gebruik een live CD om te testen, etc.

Ga dus aan de slag, en vertel iets over het toetsenbord, de hardware, software, etc. Niemand is helderziend of almachtig hier.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dan denk ik dat er iets hangt. mijn eerste reactie zou zijn om even een paar flinke batsen met het toetsen bord geven (serieus) en dan kijkn of er iets loskomt (niet zo hard dat de toetsen om je oren vliegen, dat mag je doen wanneer hij echt stuk is)

is er geen cola of ander shit overheen gegaan ?

[ Voor 9% gewijzigd door Fish op 17-12-2011 18:35 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Oh crap, ik heb er laatst een glas cola overheen gegooid (nee echt serieus)

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11 17:16

hostler

Yeahhh dude!

Mogelijkheid om hem uit elkaar te halen? Dan even schoonmaken...

Wat ik bij mijn apple keyboard gedaan heb (die dus NIET open kan) is gewon onder de kraan houden met heet water en dan 4 dagen boven de verwarming laten drogen. Tobo doet het nu weer perfect

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:19:
Oh crap, ik heb er laatst een glas cola overheen gegooid (nee echt serieus)
En je zag het verband niet _O- :>

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Haha nee is al weer een tijdje geleden. Hij heeft het nog een tijdje goed gedaan, was het alweer vergeten
Pagina: 1