Hallo Tweakers,
Ik vind dat ik toe ben aan een nieuwe koptelefoon, maar ik raak een beetje in de war van het aanbod van koptelefoons tegenwoordig. Nu heb ik de Steelseries Siberia V2, is een headset,maar daarbij vind ik het geluid wat tegenvallen .Ik heb al veel goede dingen gehoord over Sennheiser, maar zelfs van alleen dit merk is de aanbod al gigantisch. Mijn eisen zijn koptelefoons met een overtuigende bass (ik luister dubstep, DnB en af en toe hardstyle). Mijn budget is 80 euro, en heb al wat onderzoek gedaan:
Sennheiser HD212
Wordt niet meer gemaakt/verkocht maar had een goede bass
Sennheiser HD215
De opvolger van de HD212 maar wordt door dit topic onderuit gehaald.
Sennheiser HD429
Ziet er goed uit, leuke prijs maar ik kan er geen reviews over vinden
Sennheiser HD428
Leuke prijs, ziet er ook goed uit maar schijnt een zwakke bass te hebben. (Bron)
Sennheiser 448
Ziet er IMO een beetje goedkoop uit maar de bass schijnt goed te zijn (Bron), maar deze review kraakt hem weer helemaal af.
Dus Tweakers, misschien kunnen jullie me wat wijzer maken op dit gebied.
Bij voorbaat dank,
Jasper
Ik vind dat ik toe ben aan een nieuwe koptelefoon, maar ik raak een beetje in de war van het aanbod van koptelefoons tegenwoordig. Nu heb ik de Steelseries Siberia V2, is een headset,maar daarbij vind ik het geluid wat tegenvallen .Ik heb al veel goede dingen gehoord over Sennheiser, maar zelfs van alleen dit merk is de aanbod al gigantisch. Mijn eisen zijn koptelefoons met een overtuigende bass (ik luister dubstep, DnB en af en toe hardstyle). Mijn budget is 80 euro, en heb al wat onderzoek gedaan:
Sennheiser HD212
Wordt niet meer gemaakt/verkocht maar had een goede bass
Sennheiser HD215
De opvolger van de HD212 maar wordt door dit topic onderuit gehaald.
Sennheiser HD429
Ziet er goed uit, leuke prijs maar ik kan er geen reviews over vinden
Sennheiser HD428
Leuke prijs, ziet er ook goed uit maar schijnt een zwakke bass te hebben. (Bron)
Sennheiser 448
Ziet er IMO een beetje goedkoop uit maar de bass schijnt goed te zijn (Bron), maar deze review kraakt hem weer helemaal af.
Dus Tweakers, misschien kunnen jullie me wat wijzer maken op dit gebied.
Bij voorbaat dank,
Jasper