Hallo,
Mijn Pc geeft soms een screen of death. Dus ik ben hem helemaal gaan uitzoeken wat het kan zijn. De code is die hij geeft: Stop: 0x00000101 op google.nl gekeken en het heeft te maken met mijn CPU. Alleen ik ging stressen en mijn CPU word niet warmer dan 50 graden. en de overige componenten worden helemaal niet warm. Alleen toen ik bij Everest keek sloeg mijn voltages heletijd over. Na ongeveer 10 minuten ging de 12 volt voltage naar 0.86 en weer naar 7.96 volt en en ook mijn andere voltages dalen en stijgen heletijd. Weet iemand wat er aan de hand is?
Spec:
Voeding: Be Quit Pure Power L7 300watt
Processor: i3 2100 niet overgeclocked
Koeler: Scythe Shuriken Rev.B
Moederbord: Intel DH67BL
Geheugen Kingston ValueRam 4gb 1333MHz
Hardeschrijf: WB Greenpower 1 tb
Optische Drive Lite=on IHOS104
De bluescreen of death komt ook voor op het moment dat hij niks doet
Mijn Pc geeft soms een screen of death. Dus ik ben hem helemaal gaan uitzoeken wat het kan zijn. De code is die hij geeft: Stop: 0x00000101 op google.nl gekeken en het heeft te maken met mijn CPU. Alleen ik ging stressen en mijn CPU word niet warmer dan 50 graden. en de overige componenten worden helemaal niet warm. Alleen toen ik bij Everest keek sloeg mijn voltages heletijd over. Na ongeveer 10 minuten ging de 12 volt voltage naar 0.86 en weer naar 7.96 volt en en ook mijn andere voltages dalen en stijgen heletijd. Weet iemand wat er aan de hand is?
Spec:
Voeding: Be Quit Pure Power L7 300watt
Processor: i3 2100 niet overgeclocked
Koeler: Scythe Shuriken Rev.B
Moederbord: Intel DH67BL
Geheugen Kingston ValueRam 4gb 1333MHz
Hardeschrijf: WB Greenpower 1 tb
Optische Drive Lite=on IHOS104
De bluescreen of death komt ook voor op het moment dat hij niks doet