Beeldscherm beweegt op en neer en muis leidt eigen leven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit probleem al flink gegoogled maar niemand schijnt nou precies te weten waarom mijn beeldscherm constant iritant vanzelf op en neer scrold en mn muis uit zichzelf beweegt.

Veel mensen hebben blijkbaar dit probleem maar verder dan de muis opnieuw installeren komen meeste websites en helpdesken niet dus zit er hier misschien iemand die weet hoe het komt en wat eraan te doen??

Heb er eigenlijk nooit last van gehad tot een maand of 2 geleden en word er strontziek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je muis schoonmaken en/of een andere ondergrond voor je muis?

Komt vaak voor bij optische muizen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mn muis is 2 weken oud dus die kan niet vuil zijn, gebruik een muismatje dat verder schoon is.

't is echt iritant ook met gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

touchpad . of zo'n joystick in je keyboard aanstaan ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm als ik mn muis uit mn laptop trek dan blijft mn scherm op en neer bewegen dus kan volgens mij niet aan de muis liggen.
wel frapant dat echt niemand weet hoe het komt, terwijl ik dit type beweegt mn scherm weer op en neer :-S

iritant!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:47
Laptop? Zet het touch ding uit, waar je ook je muis kan bewegen.
Meestal hebben die zo'n ding op de zijkant voor op en neer scrollen, misschien functioneerd die niet goed meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

A. Waarom trek je de conclusie dat dit in Beveiliging en Virussen hoort?
B. We missen specificaties van je laptop. Sterker nog, tot aan je 3e reactie hier, was het niet eens bekend dat het om een laptop ging.
C. Je scherm beweegt op en neer. Als in, op en neer scrollend of op en neer "springend"? Wees hier iets duidelijker in.
D. Om welke muis gaat het? Optisch? Laser? IR? etc.?
E. Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je de muis al uitgesloten door een andere muis aan te sluiten? Heb je al je drivers van je videokaart geupdate, want afhankelijk van je antwoord op punt C. kan hier ook het probleem wel inzitten.

Tot slot, we verwachten hier op Tweakers een zekere mate van eigen inzet voor je topicstart. Bovenstaande puntjes had je in je start post al moeten plaatsen, nu zijn we enkele reacties verder en weet slechts een tweaker met een glazenbol wat het probleem zou kunnen zijn. Mijn glazen bol zegt, aan je muis zal het niet liggen, vermoedelijk een driver probleem van je videokaart maar duidelijkheid van jouw kant is vereist om tot een enigzins zinnig antwoord te kunnen komen.

Edit: Als we dan toch niet meer reageren, dan maar een topic report. Die heb je namelijk wel verdiend IMO. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Swedish Clown op 31-12-2011 12:32 ]

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Pagina: 1