[V&A] Wijziging User Review - [delpit] [sheez88]

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 09:20
Hoi,

Ik wil graag de op mijn gegeven slechte v/a review willen laten verwijderen. Het betreft hier om een klassiek gevalletje: op de eerste dag bieden op een veiling van 7 dagen en dan het hoogste bod hebben op de 7e dag terwijl je al iets anders hebt gehaald.

De verkoper vond dat al reden genoeg om mij daarvoor een slechte review te geven. Wat natuurlijk raar is omdat er nooit iets heeft plaats gevonden. En we weten allemaal dat een bod niet bindend is, hoe vervelend dat ook kan zijn voor de verkoper. Ook was het bod van de een na hoogste maar 50 cent lager dan dat van mij. Dus veel schade kan hij er niet om geleden hebben.

Dus ik heb hem per DM medegedeeld dat het nergens op sloeg om meteen zo'n review te geven. Waarop ik hem dan ook maar een slechte review heb gegeven. Beetje flauw, want meneer vond 1 slechte review niet genoeg en daarom gaf hij nóg een review en die was wederom zeer negatief.

Mijn voorstel is dan om sowieso de 2e review op mij te laten verwijderen (dat heeft meneer puur uit emotie gedaan). Maar het zou natuurlijk netter zijn als alle 3 de reviews worden verwijderd en dan zand erover.

Ik vind uiteraard dat ikvolledig in mijn recht sta omdat een bod niet bindend is. Ik snap dat het voor de wederpartij lullig is maar om meteen mijn a/v reputatie te schaden (de rest van mijn transacties zijn zoals te zien is prima verlopen) met zo'n klein akkefietje is gewoon flauw. Want ik kan er ook niets aan doen dat meneer de regels van de veilingen hier niet kent.

[ Voor 9% gewijzigd door TI_Observer op 17-12-2011 17:05 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 22:23
Mijn oorspronkelijke (eerste) review van deze meneer is niets mis mee. Wel het hoogste bod plaatsen bij een veiling die duidelijk op zeven dagen staat en vervolgens niet afnemen is simpelweg niet netjes. Recht of geen recht. Hij heeft dagen de tijd gehad zijn bod in te trekken, maar was te lui of te beroerd om dat te doen. Die oorspronkelijke review is overigens niet eens echt slecht, het geeft slechts weer dat een bod van deze gebruiker van nul en generlei waarde is en dat deze gebruiker niet het fatsoen heeft zijn zaakjes netjes af te handelen (bod weghalen dus). Altijd handig om te weten.

Vervolgens doet meneer aan chantage door mij een nog slechtere review te geven. Tja daar kan ik alleen maar op reageren door hierop in te gaan. Flauw inderdaad, maar volledig door deze bieder zelf uitgelokt.

Van mij mogen alle reviews (bij hem, bij mij) weg hoor. Geen enkel probleem. Zou ook wel weer netjes van hem zijn geweest om dan ook meteen maar verwijdering van beide reviews aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
Ik weet niet wat je met de laatste zin bedoelt omdat ik duidelijk heb aangegeven dat mijn review ook niet netjes was en dat ik daarom ook alle reviews gewoon verwijderd wil hebben.

Dus je gaat akkoord om te kiezen voor het verwijderen van alle reviews en zand erover?

Dat vind ik dus ook het beste idee.

[ Voor 134% gewijzigd door TI_Observer op 17-12-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 22:23
Inderdaad. van mij mogen alle drie reviews weg.
Wij zullen het nooit eens worden over wat wel en niet netjes is.
Er zit nog een wereld van verschil tussen niet bindend en vrijblijvend.

Kan ik die reviews zelf weghalen? Vraag ik me eigenlijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
Dat gaat niet. Daarom heb ik dit topic gemaakt.

Nu nog even een admin zien te regelen.

edit: Ik heb dit topic gereport, dus er zal binnenkort wel een admin komen die de 3 reviews zal verwijderen en daarmee de zaak afsluit.

[ Voor 49% gewijzigd door TI_Observer op 17-12-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Reviews zijn verwijderd.
@sheez88: Verwijder volgende keer dan aub wel even je bod (die mogelijkheid is er niet voor niets). Dat is wel zo netjes. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
case closed :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.