"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Chaos' keyserver is in ieder geval niet down, van [eNeRGy] en Dutchman weet ik het zo niet.
Ik denk dat het meer aan je eigen settings of verbindingd ligt dan aan die keyservers.
Ik denk dat het meer aan je eigen settings of verbindingd ligt dan aan die keyservers.
De status van de keyservers kan je hier zien: http://status.keyserver.org
Dutchman's proxy is dus inderdaad down, maar die van [eNeRGy] niet.
Dutchman's proxy is dus inderdaad down, maar die van [eNeRGy] niet.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben niet down hoor 
En als ik kijk naar mijn monitor (© Onno) dan heb ik in weken niet zo'n goede verbinding gehad:
energy.keyserver.org/monitor/
En als ik kijk naar mijn monitor (© Onno) dan heb ik in weken niet zo'n goede verbinding gehad:
energy.keyserver.org/monitor/
Nou breekt m'n klomp 
Zelfs de status van de keyservers (http://status.keyserver.org/) krijg ik niet te pakken.
Hoe zit dat:? Overige zaken zoals de svz van de keyservers van Distributed.Net enzo komen wel netjes in beeld.
Ik zit echt niet te slapen hoor
Zelfs de status van de keyservers (http://status.keyserver.org/) krijg ik niet te pakken.
Hoe zit dat:? Overige zaken zoals de svz van de keyservers van Distributed.Net enzo komen wel netjes in beeld.
Ik zit echt niet te slapen hoor
Probleem met je DNS server waarschijnlijk.. had ik hier ook (versatel DNS).
probeer een andere dns-server (bijv. die van xs4all: 194.109.6.66)
probeer een andere dns-server (bijv. die van xs4all: 194.109.6.66)
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Als ik nu naar de status van de keyservers kijk (09:30 uur) hebben ze allemaal de status DOWN.
Wat is er aan de hand
Is bekend wanneer de keyserver van dutchman weer UP gaat?
Wat is er aan de hand
Is bekend wanneer de keyserver van dutchman weer UP gaat?
Verwijderd
'T zal eerder aan een DNS liggen dan dat al die machines op hun bek zijn gegaan, tenminste, ik neem aan dat dit fysiek allemaal losse apparaten zijn.
'T kan me eigenlijk niet zoveel schelen of het aan een DNS ligt of nie.
Als het maar op korte termijn gefixed wordt, want m'n buffer begint behoorlijk leeg te raken
Als het maar op korte termijn gefixed wordt, want m'n buffer begint behoorlijk leeg te raken
Maar wat verwacht jij nou dat er gefixt wordt, als anderen die keyservers wel gewoon kunnen gebruiken...
De mijne ook, en is nog niet down geweest in 10 dagen ook...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Truckje wat ik in m'n ini's gebruik. Zeker voor de koetjes waar ik niet snel genoeg bij kan:
Zoals je op Dutchman kan zien is dit al een paar keer voorgekomen en heeft het gewerkt.
Eventueel kan je zelfs een 3e of 4e keyserver toevoegen. Autofallback is voor mij geen optie want die zitten niet op port 21.
code:
1
| keyserver=chaos.keyserver.org:21;dutchman.keyserver.org:21 |
Zoals je op Dutchman kan zien is dit al een paar keer voorgekomen en heeft het gewerkt.
Eventueel kan je zelfs een 3e of 4e keyserver toevoegen. Autofallback is voor mij geen optie want die zitten niet op port 21.
Mar werkt dit ook voor versie 8010 ?Op zaterdag 24 maart 2001 08:42 schreef aginor het volgende:
Truckje wat ik in m'n ini's gebruik. Zeker voor de koetjes waar ik niet snel genoeg bij kan:
code:
1 keyserver=chaos.keyserver.org:21;dutchman.keyserver.org:21
Zoals je op Dutchman kan zien is dit al een paar keer voorgekomen en heeft het gewerkt.![]()
proxy.dsmarty.com draait ook op poort 21 hoor.Op zaterdag 24 maart 2001 08:42 schreef aginor het volgende:
code:
1 keyserver=chaos.keyserver.org:21;dutchman.keyserver.org:21
Zoals je op Dutchman kan zien is dit al een paar keer voorgekomen en heeft het gewerkt.![]()
Verwijderd
Voor versie 463: Ja!Maar werkt dit ook voor versie 8010 ?
Voor oudere clients: geen idéé! Probeer eens uit zou ik zeggen... nu er toch 2 keyservers down zijn.
Mocht ik er eens tijd/zin voor hebben, dan probeer ik het wel een keer uit door de eerste keyserver geen port21 mee te geven.. dan zou de oudere client automatisch de tweede in de rij moeten pakken.
Thx mensen
dat is hulp waar ik iets mee kan.
alleen de vraag wanneer Dutchman weer terug in de lucht is blijft staan.
dat is hulp waar ik iets mee kan.
alleen de vraag wanneer Dutchman weer terug in de lucht is blijft staan.
Dutchman.keyserver.org is van Enschede naar Rotterdam verhuisd en werkt inmiddels weer. De Keyserver.org DNS-servers zijn ook bijgewerkt en het is nu wachten tot de gecachede zones van de providers worden geupdate.
En ik ben er weer, na een goede 3 dagen afwezigheid. Toevallig besloot @home donderdag om 05:00 om met vakantie tegaan, dus heb heb geen aankondiging van de verhuizing kunnen geven
. Maargoed, het toch niet slechte @home is tijdelijk ingeruild voor Eneco/Bart en zal in de loop van de volgende maand worden vervangen door ADSL over ISDN, met een verdubbelde uploadsnelheid en 4 IP adressen
Ik hoop dat er verder geen problemen meer naar boven komen drijven en sorrie voor de overlast.
We spend our years as a tale that is told
hmz, dat de Eneco door UPC is overgenomen is hier goed te zien
We spend our years as a tale that is told
Proxy80.dsmarty.com geeft bij mij toch 3x een vette time-out en een 448.
(Average ping bij andere servers is 150-200)
Ben dus weer 498 blokjes kwijt uit de stats want ik had niet in de gaten dattie terugviel op een dist server.
(Average ping bij andere servers is 150-200)
Ben dus weer 498 blokjes kwijt uit de stats want ik had niet in de gaten dattie terugviel op een dist server.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Dutchman! Veel succes gehad met je verhuizing???
Pagina: 1