Cooler op Ge-force 2 MX zetten

Pagina: 1
Acties:

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik heb zo'n Palit Daytona Ge-Force 2 MX (standaard Ge-Force 2 MX bij norrod) en nu is mijn fan overleden.. ;(
Ik wilde dus vanavond een nieuwe gaan halen (blue orb ofzo?) maar hoe zet ik zo'n ding er in godsnaam op?
Er zit vlak tegen de heatsink zo'n rond dingetje, dus een veel grotere past er niet op, of je moet hem scheef zetten.
Maar ik wil dus ff weten hoe je dat doet, met plak spul ofzo?

Verwijderd

Als je zo'n blue orb koopt zit er speciaal plaktape bij. Dit geleidt echter niet zo goed als normale koelprut (die zit er ook bij). Je kunt de blue orb dus ook vastzetten met 2 pennetjes van je oude fan in de gaatjes die rondom je GPU zitten. Vergeet niet om de koelprut er tussen te zetten (dun laagje!!).

Verwijderd

Je kunt ook artic zilver kopen
die geeft zich ook in combo met lijm
dus artic met lijm

werkt perfect en houd goed

• psilo
Op donderdag 22 maart 2001 15:28 schreef magical het volgende:
Je kunt ook artic zilver kopen
die geeft zich ook in combo met lijm
dus artic met lijm

werkt perfect en houd goed
Dus moet je dat mengen met lijm?
Weet iemand ook of je Artic Zilver ook ergens in groningen kunt kopen? Als ik het op internet bestel betaal ik meer verzend kosten dan dat dat spul kost.

• psilo
maar is die blue orb wel een beetje goed? Of kan ik beter een goedkope socket a cooler nemen, van spire ofzo?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
je hebt echt geen orb nodig voor je geforce, wat een onzin, ik heb er gewoon een CPU heatsink opgewkwakt met een cpu fannetje, werkt net zo goed, heatsink word nauwelijks warm

• psilo
ok, maar past dat gewoon?
er zit namelijk naast die heatsink zo'n vaag rondje, dus als ik een nieuwe cooler wil kopen mag de heatsink niet groter zijn dan die ene die er standaard opzit, of ik moet hem er schuin opdoen, dus hem 45 graden draaien.. kan dat?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
zorgen dat je een niet te grote koopt?? ???!?!?!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
artic silver epoxy is echt wat anders dan een beetje bisonkit door de arctic silver koelpasta roeren hoor. Dat is een STOM idee |:(

ach...in een volgend leven lach je er om!

• psilo
ik heb hier nog een oude socket7 cooler liggen, maar ik moet hem wel 45 graden draaien, anders past hij niet. Maar als ik dat doe dekt hij wel de hele gpu, dus dat moet wel kunnen toch?

ik heb hier een tube met heat sink compount liggen, kan ik dat erop smeren en dan op de hoekjes seconde lijm ofzo :? sorry, heb dit nog nooit eerder gedaan

• psilo
kan iemand ff andtwoord geven op mijn laatste vraag, dan kan ik er ff mee aan de slag enzo.. thanks

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
kan goed werken op de hoekjes lijm ja.
als er gaten in je kaart zitten, zou ik er gewoon een blue orb op gooien. beetje riscant ook als je cooler eraf valt, het word nmlk nogal warm. de lijm moet het dus wel aankunnen.

zit er geen garantie op? als je fan vanzelf dood is gegaan krijg je toch gewoon een niewe kaart?

• psilo
Op donderdag 22 maart 2001 21:21 schreef weareborg het volgende:
kan goed werken op de hoekjes lijm ja.
als er gaten in je kaart zitten, zou ik er gewoon een blue orb op gooien. beetje riscant ook als je cooler eraf valt, het word nmlk nogal warm. de lijm moet het dus wel aankunnen.

zit er geen garantie op? als je fan vanzelf dood is gegaan krijg je toch gewoon een niewe kaart?
hmmz ja, normaal wel, alleen ik zat dus ff te kloten met die fan toen hij al kapot was en toe brak hij af :D
Dan krijg ik geen nieuwe meer neem ik aan?

Verwijderd

kijk even bij space-promotion
die verkopen artic zliver met lijm
dat is dan die koel prut dat lijmt
kost iets van 44 piek dacht ik zo

linkie was fout...

• psilo
Ik heb wat koelpasta op de heatsink gesmeerd en de cooler er met tie ribs opgezet, zit ook wel stevig..
Pagina: 1