Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Hoi,

Sinds een aantal weken heb ik last van een irritant probleem met mijn iPhone. Ik kan namelijk geen muziek meer afspelen op mijn speakers. (via iPod/Spotify/Youtube etc..)

Het frappante is dat ik wel muziek kan luisteren als mijn iPhone gedocked is of als ik mijn oordoppen inplug. Ook speelt hij wél gewoon mijn wekker af, net zoals mijn ringtone.

Ik heb alles al geprobeerd; van opnieuw opstarten tot een complete reset naar de fabrieksinstellingen. Dit mocht alleen niet baten.

Ik heb volgens mij helaas net geen garantie meer op dit ding, aangezien ik hem vorig jaar al heb aangeschaft...

Heeft iemand misschien een idee waaraan dit zou kunnen liggen? Is het misschien gerelateerd aan een kapotte flexkabel?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 21:13
Ik vermoed niet dat het probleem hardware gerelateerd is, aangezien de wekker en geluid in locked modus wel gewoon afspeelt.

Heb je een geprobeerd in DFU modus te zetten (met home en on/off knop ingedrukt houden) dan via itunes software herstellen zoals hij zelf aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Ja heb ik, maar zonder succes.

Ik had gehoord dat de wekker en de ringtones via de speaker bij de microfoon gaat, dus de speaker aan de bovenkant van de iPhone.

Muziek etc gaat via de speaker onderin de iphone, waar ook de dock aansluiting zit.
Ik vermoed dat ik last heb van een brakke aansluiting of een kapot kabeltje, ik ga dus kijken of ik die connector kan laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:57
al geprobeerd in je lockscreen je tunes af te spelen?