Net buiten de garantieperiode begeeft epson inktjet printer, dus opzoek naar wat anders wat print, scant, adf feeder, etc. Ik ben erg geschrokken wat een inkjet printer verbruikt om zijn printkoppen schoon te houden, bij het openen kwam ik zowat een verfpot tegen. Minimaal een paar honder euro aan inkt onderin de printer, had dat liever op papier gezien. Overweeg nu sterk om naar een laserprinter te grijpen
Nu opzoek naar een
- kleurenprinter, foto kwaliteit hoeft niet.
- kleur scannen met een ADF (automatic document feeder) en graag dubbelzijdig scannen.
- kopieer mogelijkheid
- netwerk UTP (liefst WIFI)
- budget 300 euro
- overweeg sterk laser
print met het gezin ongeveer zo'n 7 pagina per dag gemiddeld, en eens in de zoveel tijd een rapport van 30 pagina's. Dus we printen niet veel, maar wel een pagina per keer en een inktjet printer wil dus iedere keer spoelen, ook als je scant, en dan is een cartridge eens in de week vervangen nodig. Orginele cartridges van epson kosten 50 euro per keer. Scannen doe ik echt belachelijk veel, alles moet hier digitaal!
Ik had een budget van 300 euro in gedachten, als ik zoek bij specificaties kan ik maar moeilijk vinden welke scanners dubbelzijdig kunnen scannen.
Danku
Wie heeft er tips die tot de mogelijkheid behoren?
Nu opzoek naar een
- kleurenprinter, foto kwaliteit hoeft niet.
- kleur scannen met een ADF (automatic document feeder) en graag dubbelzijdig scannen.
- kopieer mogelijkheid
- netwerk UTP (liefst WIFI)
- budget 300 euro
- overweeg sterk laser
print met het gezin ongeveer zo'n 7 pagina per dag gemiddeld, en eens in de zoveel tijd een rapport van 30 pagina's. Dus we printen niet veel, maar wel een pagina per keer en een inktjet printer wil dus iedere keer spoelen, ook als je scant, en dan is een cartridge eens in de week vervangen nodig. Orginele cartridges van epson kosten 50 euro per keer. Scannen doe ik echt belachelijk veel, alles moet hier digitaal!
Ik had een budget van 300 euro in gedachten, als ik zoek bij specificaties kan ik maar moeilijk vinden welke scanners dubbelzijdig kunnen scannen.
Danku
Wie heeft er tips die tot de mogelijkheid behoren?