Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Zoiets heb ik in Opera 11.52 ook. Alleen moet ik de pagina refreshen en dan werkt het weer, de browser zelf gaat niet op z'n bek gelukkig. Alleen geen idee waar het ligt, had het toen ik IE8 als mainbrowser had eigenlijk nooit, nu ook een of 2 keer per week.
Dus ik ben niet de enige......
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
De 'oorzaak' is waarschijnlijk het gebruik van synchrone ajax-requests ism een bokkende verbinding (kan ook zijn dat het aan onze kant eventjes traag liep natuurlijk) en een browser die meent bij asynchrone requests de hele GUI te moeten locken (zie ook Reactie uitklappen -> Chrome hangt ).
Bij de invoering van het nieuwe reactiesysteem volgend jaar wil ik wel eens gaan kijken of we asynchrone requests kunnen gaan gebruiken. Meantime hoop ik dat browservendors hier eens iets aan gaan doen; dat de hele browser niet hoeft te locken bewijst Firefox iig.
Bij de invoering van het nieuwe reactiesysteem volgend jaar wil ik wel eens gaan kijken of we asynchrone requests kunnen gaan gebruiken. Meantime hoop ik dat browservendors hier eens iets aan gaan doen; dat de hele browser niet hoeft te locken bewijst Firefox iig.
Intentionally left blank
Ja, maar ik bedoel dat alleen maar dat scherm bevriest en volgens mij niet de hele browser.