Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 12:46
Hallo allemaal, ik heb vandaag een Samsung galaxy S Plus besteld die ik maandag krijg, deze telefoon past perfect in mijn budget plus maar een 1 jaar contract.

Alleen heb ik hier even op het forum gekeken en tot mijn verbazing heeft deze telefoon niet eens zijn eigen topic wat ik een beetje jammer vind. Ik heb nog meer onderzoek en het schijnt dat deze telefoon ook bijna geen custom roms heeft. Is deze telefoon dan toch niet echt interresant voor custom rom makers?

Als je kijkt naar andere smartphones die hebben best veel custom roms en een groot userbase, deze telefoon dan weer niet. Als je kijkt naar deze telefoon is het toch best wel een snelle (1,4 GHz processor) telefoon met een best goed scherm.

Ik heb het gevoel dat ik er misschien een beetje spijt van ga krijgen dat ik deze telefoon heb besteld, maja misschien kan ik hem nog annuleren :)

[ Voor 9% gewijzigd door mhpwolf op 16-12-2011 20:26 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

D4NG3R

kiwi

:)

Euh...
[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware

Edit: Al gaat het om de "plus" variant, ik denk dat het echt geen probleem is als je deze vraag hier stelt? En anders open je toch zelf een topic? Maak een mooie TS en er komt vast wel aandacht van andere SGSP gebruikers ;) .

[ Voor 58% gewijzigd door D4NG3R op 16-12-2011 20:28 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• mhpwolf
Dat is de galaxy S, ik heb het over de S Plus, ik neem aan dat ze toch verschillen van mekaar en dat je niet zomaar een rom van de S op een S Plus zet?

• mhpwolf
En anders open je toch zelf een topic? Maak een mooie TS en er komt vast wel aandacht van andere SGSP gebruikers ;) .
Uhm lijkt me geen goed idee :), nog nooit gedaan. Misschien iemand anders?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

D4NG3R

kiwi

:)

mhpwolf schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:25:
Alleen heb ik hier even op het forum gekeken en tot mijn verbazing heeft deze telefoon niet eens zijn eigen topic wat ik een beetje jammer vind.
Zoals ik al aangaf: Je bent zelf vrij een topic te openen. Je hoeft echt niet te wachten tot een ander dit voor je doet? Blijkbaar heeft niemand interesse of hebben ze allemaal dezelfde instelling als jouw :+ .

Maargoed ik dwaal af.

Als je een grote community rond custom roms zoekt (eigelijk de enige echte community) moet je even kijken bij XDA. Specifiek in dit subforum:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1270

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken