Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

ben van plan een Sharkoon Vaya aan te schaffen om de kast van mijn oude PC te vernieuwen (ziet er goed uit voor de verkoop).
Nu is 'ie lekker goedkoop, ziet er mooi uit met die rode fan aan de voorkant enzo, goede koelingsmogelijkheden (120mm aan de zijkant, 80mm aan de voorkant en 80mm aan de achterkant), maar het verbaast mij een beetje dat Pricewatch zegt dat de voeding bovenin zit, maar de foto's op google bewijzen het tegendeel volgens mij, namelijk dat de voeding onderin moet komen te zitten.

Is dit inderdaad waar?

MVG,

DrDorko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

De voeding plaats je inderdaad onderin. Maar dit had je hier kunnen melden ;) .

(rechtsbovenin bij producten kan je de specs verbeteren)

Maaruhm, als jij een goede kast wilt voor weinig geld kan je beter voor een pricewatch: Xigmatek Asgard gaan. Deze presteert eeerug goed voor de prijs.

Daarnaast is de bovenstaande Vaya amper leverbaar. En is hij wel leverbaar is dit bij een brakke shop :+ .

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 16-12-2011 20:24 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx, maar ga tog voor de Vaya want vind het een rg mooie aantrekkelijke kast.
en de volgende keer zal ik het even melden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Bij welke van de geen webshops wil je hem bestellen dan? Hij is niet leverbaar behalve bij Max-ICT. En die webshop staat gewoon bekend als bagger.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jaja, zo kan 'ie wel weer. Shops afplassen doen we maar in een ShS en de BBG voor kasten bestaat niet. Case closed. (pun intended!)

Voice from the grave: lees Cooling FAQ eens door!

[ Voor 22% gewijzigd door Edmin op 16-12-2011 21:17 ]

Dit topic is gesloten.