Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Auto-refresh van posthistory

Pagina: 1
Acties:

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Aangezien ik geen GoT Tracker gebruik :'( :'( :'( (nog geen tijd gehad om eea te fixen), gebruik ik voornamelijk m'n posthistory. Die staat dus de hele dag open en moet ik zelf refreshen om dat weer bij te houden.

Is het een hele kleine moeite om daar een refresh van xx minuten toe te voegen (meta / header)? Voor de duidelijkheid het gaat om \http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/<userid>

Volgens mij doen we hetzelfde met de FP, dus die refresh tijd mag wmb hetzelfde zijn :)

edit:

ik hoef geen automatische notificatie zoals met nieuwe replies hoor O-) :+

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 16-12-2011 15:03 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Ik vind een meta refresh echt een halfbakken oplossing. Als dit al om een oplossing vraagt, dan gelijk goed (zoals bij nieuwe replies).

Waarom volstaat een plugin in je browser niet? Voor Firefox en Chrome weet ik dat er voldoende zijn die zoiets kunnen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Stephan4kant schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:05:
Ik vind een meta refresh echt een halfbakken oplossing. Als dit al om een oplossing vraagt, dan gelijk goed (zoals bij nieuwe replies).
Omdat het wat mij betreft niet realtime hoeft en we het volgens mij toch al doen op de FP :)
Waarom volstaat een plugin in je browser niet? Voor Firefox en Chrome weet ik dat er voldoende zijn die zoiets kunnen.
Omdat dit wmb functionaliteit van een website is en niet van mn browser :) Anders hadden we de new reply notificatie ook niet hoeven toevoegen.

En waarom zou het een halfbakken oplossing zijn als het exact doet wat we willen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.