Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik vind een meta refresh echt een halfbakken oplossing. Als dit al om een oplossing vraagt, dan gelijk goed (zoals bij nieuwe replies).
Waarom volstaat een plugin in je browser niet? Voor Firefox en Chrome weet ik dat er voldoende zijn die zoiets kunnen.
Waarom volstaat een plugin in je browser niet? Voor Firefox en Chrome weet ik dat er voldoende zijn die zoiets kunnen.
Omdat het wat mij betreft niet realtime hoeft en we het volgens mij toch al doen op de FPStephan4kant schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:05:
Ik vind een meta refresh echt een halfbakken oplossing. Als dit al om een oplossing vraagt, dan gelijk goed (zoals bij nieuwe replies).
Omdat dit wmb functionaliteit van een website is en niet van mn browserWaarom volstaat een plugin in je browser niet? Voor Firefox en Chrome weet ik dat er voldoende zijn die zoiets kunnen.
En waarom zou het een halfbakken oplossing zijn als het exact doet wat we willen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.