Hallo,
Ik zit hier met een raar probleem mijn pc loopt compleet vast.
Als ik game gebeurt er eerst niks (lees: 2uur ong) en dan opeens poef doet hij niks meer en moet ik hem met de reset knop opnieuw opstarten. Maar het gebeurd ook als ik gewoon aan het internetten ben.
De temperaturen zijn ook niet extreem ofzo 30 to 40 graden voor cpu als ik aan het internetten ben en voor de videokaart is dat ook zoiets.
Nog iets als ik hem opstart blijft hij ook heel lang op het windows logo hangen. Ik dacht zelf dat het een de hdd ligt omdat dat nog een oude ide schijf is.
Mijn config:
intel core i5 750
sapphire hd 6770
asus p7p55d le
cooler master gx 650watt
corsair xms3 8gb 4x4gb
1x 320gb ide schijf
1x 70gb sate laptop schijf
windows 7 ultimate 64bit
Niks is overklokt
Ik ben zelf ook natuurlijk lang bezig geweest voor ik dit topic heb geopend :
Ik heb de ram dimms ook al omgewisseld en 1 voor 1 erin gedaan geen verschil loopt nog steeds vast.
De 70gb hdd er ook al uitgehaald maakt ook geen verschil.
windows opnieuw geïnstalleerd maakt ook niks uit,
usb dingen eruit gehaald maakte ook niks uit.
drivers geupdate ook niks.
ik weet verder ook niks meer wordt hier langzaam een beetje wanhopig van, ik hoop dat jullie nog wat ideetjes hebben.
mvg,
jorn
edit:
tips:
1. hangen en opstartproblemen troubleshooter - volledig doorgenomen al maar of ik heb er de hardware niet voor of het heeft niks geholpen.
2. zo min mogelijk hardware - ik heb al niks extra's erin en alleen de dingen die nodig zijn voor starten zitten erin.
Ik zit hier met een raar probleem mijn pc loopt compleet vast.
Als ik game gebeurt er eerst niks (lees: 2uur ong) en dan opeens poef doet hij niks meer en moet ik hem met de reset knop opnieuw opstarten. Maar het gebeurd ook als ik gewoon aan het internetten ben.
De temperaturen zijn ook niet extreem ofzo 30 to 40 graden voor cpu als ik aan het internetten ben en voor de videokaart is dat ook zoiets.
Nog iets als ik hem opstart blijft hij ook heel lang op het windows logo hangen. Ik dacht zelf dat het een de hdd ligt omdat dat nog een oude ide schijf is.
Mijn config:
intel core i5 750
sapphire hd 6770
asus p7p55d le
cooler master gx 650watt
corsair xms3 8gb 4x4gb
1x 320gb ide schijf
1x 70gb sate laptop schijf
windows 7 ultimate 64bit
Niks is overklokt
Ik ben zelf ook natuurlijk lang bezig geweest voor ik dit topic heb geopend :
Ik heb de ram dimms ook al omgewisseld en 1 voor 1 erin gedaan geen verschil loopt nog steeds vast.
De 70gb hdd er ook al uitgehaald maakt ook geen verschil.
windows opnieuw geïnstalleerd maakt ook niks uit,
usb dingen eruit gehaald maakte ook niks uit.
drivers geupdate ook niks.
ik weet verder ook niks meer wordt hier langzaam een beetje wanhopig van, ik hoop dat jullie nog wat ideetjes hebben.
mvg,
jorn
edit:
tips:
1. hangen en opstartproblemen troubleshooter - volledig doorgenomen al maar of ik heb er de hardware niet voor of het heeft niks geholpen.
2. zo min mogelijk hardware - ik heb al niks extra's erin en alleen de dingen die nodig zijn voor starten zitten erin.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 15:14 ]