ik gebruik eigenlijk sinds dat ze een beetje goedkoop zijn als mp3 spelers, als ik zo'n apparaat gebruik zit hij 6 dagen van de week in mn zak en dan gemiddeld 10 uur aan. Wat ik bij de goedkopere mp3 spelers merk is dat ze dan hoogstens een paar maanden meegaan voordat meestal de 3.5mm jackplug aansluiting er bij 1 kanaal mee ophoudt. Ik heb tot nu toe 1 mp3 speler gehad waarbij dit niet het geval was en dit is mn oude creative zen 8gb. Deze wilde niet verder opstarten dan de recovery. Dit was wel pas na 2 jaar
Ik ben nu dus op zoek naar een degelijke mp3speler. eentje waar ik zonder teveel zorgen te maken gewoon lekker muziek mee kan luisteren vanuit mn broekzak. Nou vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn m.b.t. degelijkheid. Ik hoef geen gadget apparaat als een ipod want ik heb een android telefoon(met kapotte jackplug) en een android tablet al dus genoeg gadget factor. Ook moet het apparaat goed geluid geven i.c.m. mn Sony MDR XB700.
Ik zat zelf te denken aan een :
Cowon Iaudio 9 8gb +- 120 euro
Creative Zen XFI Style 8gb +- 80 euro
Maar misschien weten jullie een betere oplossing voor mn probleem? of hebben jullie feedback over mn 2 kandidaten?
Ik ben nu dus op zoek naar een degelijke mp3speler. eentje waar ik zonder teveel zorgen te maken gewoon lekker muziek mee kan luisteren vanuit mn broekzak. Nou vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn m.b.t. degelijkheid. Ik hoef geen gadget apparaat als een ipod want ik heb een android telefoon(met kapotte jackplug) en een android tablet al dus genoeg gadget factor. Ook moet het apparaat goed geluid geven i.c.m. mn Sony MDR XB700.
Ik zat zelf te denken aan een :
Cowon Iaudio 9 8gb +- 120 euro
Creative Zen XFI Style 8gb +- 80 euro
Maar misschien weten jullie een betere oplossing voor mn probleem? of hebben jullie feedback over mn 2 kandidaten?