Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:32 ]

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Verwijderd

SX230 lijkt me wel een heel ander model dan de ixussen (uitgaande van mijn verouderde kennis van ixussen). Die camera koop je vanwege het extra zoombereik en zal lastig in een broekzak passen; jaszak is een betere optie.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-01 15:34
De 1100 heeft een veel groter zoombereik dan de 310, dat verklaart een groot deel van het prijsverschil.

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ja, op de SX230HS. Je kunt de GPS ontvanger aanzetten en dan eventueel ook nog laten loggen. Dan zal hij bij een uitgeschakelde camera (is dan dus niet echt uit en verbruikt energie) een GPS logbestand wegschrijven. Doordat het interval best groot is tussen de punten, zal bij rijden met de auto de weg niet mooi gevolgd worden.
In beide gevallen (dus bij ingeschakelde GPS) zal hij in de foto de GPS locatie wegschrijven.

Persoonlijk gebruik ik liever mijn Garmin eTrex GPS logger om die te combineren met foto's. Dan moet je er echter wel heel goed op letten dat ze mooi synchroon qua tijd lopen.

Edit:
Ixussen en Powershots kun je niet zomaar vergelijken. Ixus serie is mooi en compact (heb hier een 220HS met vastgelopen lens liggen), Powershots kun je handmatig instellen (Av mode, Tv mode, etc). Ik gebruik hem puur om te filmen (en heel af een toe een foto). Dan is het erg fijn dat de 230SX zwart is aan de voorkant, ipv de grijze IXUS 220HS, want dan spiegelt hij een stuk minder in het glas als je daar doorheen moet filmen. Fotokwaliteit vind ik slecht, door de antiruis zit er weinig detail in de foto's. Maar dan vergelijk ik het met mijn dSLR's en dat is misschien niet eerlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door ajhaverkamp op 16-12-2011 16:07 ]

This footer is intentionally left blank

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:51
Met het een canon zijn? Bij andere fabrikanten heb je tegenwoordig ook goede compacte modelletjes mét gps. De tijd dat Canon een alleenrecht had op kwalitatief goede compactjes is alweer een tijdje geleden. Ik heb een verleden van ixusjes (430,60,860,85) en nu een sony wx-5 die echt een hele stap vooruit was op alles wat ik hiervoor had.

Verwijderd

Topicstarter
.

Pagina: 1