Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Offline testen zonder network kaart te disablen?

Pagina: 1
Acties:

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft.. het offline testen van een webapp zonder dat je de gehele netwerkverbinding verbreekt.

De testomgeving hier is vrij irritant als het op offline testen aankomt. De bestanden van de website staan op een netwerk share waardoor het verbreken van de connectie nogal iritant is, betekend dat er geen veranderingen kunnen worden doorgevoerd totdat de verbinding weer hersteld is en dit duurt elke keer ~10s. Nog irritanter is dat het gebruikte IDE (Eclipse) niet bepaald goed hier mee weet om te gaan en soms een complete herstart nodig heeft.

Kan Firefox (of desnoods een andere browser die voor de rest wel offline functionaliteit ondersteunt) gedwongen worden om geen internetverbinding te maken? Van de Windows (XP) firewall werd ik niet veel wijzer, zie geen optie om Firefox de toegang tot het internet te ontzeggen.

Als niemand een oplossing weet dan kijk ik in het weekend denk ik maar eens of er met een tweede netwerkkaart wellicht iets te regelen is, één kaart voor het lokale netwerk en één voor internet gebruik?

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 00:57
Via VirtualPC bijv. ?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Of nog gemakkelijker, de testomgeving kopiëren naar jouw eigen computer en daar testen. Dan eventuele veranderingen weer doorvoeren en weer terug op de live omgeving zetten.

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:49
File › Work offline :)

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

In Firefox heb je de mogelijkheid om offline te werken.

File > Work Offline.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:25

alienfruit

the alien you never expected

Of met een proxy als Charles alles domeinen weigeren. Zo test ik ook vaak applicaties door bepaalde urls te blokkeren.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit staat in WEB omdat :?
Waar hoort mijn topic?

WEB >> CSA

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 16-12-2011 09:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Gewoon op een switch aansluiten waar verder niets aan zit??

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gewoon alle niet-lan en niet-loopback routers uitzetten, of juist alle routes aanpassen en naar een niet-internet gateway laten verwijzen. Als je DNS-based host gebruikt voor je webapp in je testomgeving kan je gewoon een niet-bereikbare host (maar wel IP-resolutie) simuleren door lokaal geen webserver te draaien en dan het domein in je hosts file naar je loopback adres laten verwijzen.
Pagina: 1