5.25'' afdekplaatjes voor betere airflow

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetch
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-07 12:56
Voor mijn PC heb ik een (1) afdekplaatje met gaatjes nodig voor in een 5.25 slot om een betere airflow over mijn processor te krijgen. Nu heb ik een gat in mijn kast en dat ziet er natuurlijk niet uit.

Nu heb ik deze van Lian Li gevonden maar die worden per 4 verkocht en ik heb er dus maar 1 nodig. Wie heeft er nog 1 voor mij of weet waar ik ze los kan kopen?

Een ander type mag dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Ik heb er wel een paar van een oude stacker, maar weet niet of dat in jouw kast gaat passen.
ik zal ff een plaatje zoeken

edit:
veel beter plaatje kon ik niet vinden.
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/30ic401.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door BertusB404 op 16-12-2011 10:39 ]

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zet eens een advertentie in: http://tweakers.net/aanbod/ met de kast die je hebt, grote kans dat iemand nog wel iets voor je heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:34
Zonde, vorige week een aantal 5.25" plaatjes weggegooid.. Ik bewaarde ze altijd, maar gebruikte ze steeds maar niet. Heb ernstige ruimteproblemen, dus ik heb ze maar weggegooid. Anders had je ze gratis mogen hebben. Alleen waren de verzendkosten nog wel jammer geweest natuurlijk :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Ik heb er nog 2 van een Corsair 600T Graphite:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ctg9bUQxvYOPWHt9BgzGhaKv/medium.jpg (klik voor full res)

Met de clipjes eraan zal het lastig worden het als briefpost te versturen, maar ik kan em iets korter maken zodat ie in een bubbelenvelop past. Als je de verzendkosten betaald, stuur ik em naar je op. Stuur maar een DM voor verdere afhandeling, als je belangstelling hebt.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik weet niet welke behuizing je hebt maar ik heb er volgensmij ook nog een over (en dan nog 1 reserve voor mezelf :+ ) van mijn CM690 Advanced II. Maar dat is wel met clipjes die denk ik alleen in die behuizing goed werken..

Ditto met hierboven, als je de verzendkosten betaald stuur ik hem zo naar je toe.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 16-12-2011 13:33 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetch
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-07 12:56
Bedankt FiXel, ik vind ze er mooi uit zien en wil het voor verzendkosten wel proberen of ze passen.
Ten minste zolang het niet veel duurder dan €5 wordt.
Ik heb je gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Je hebt mail terug :)

Mn 3D printer blogje..

Pagina: 1