Toon posts:

Hoesje van een PIItje afhalen!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet dat???
Ik hoop dat jullie het weten!! :)
Ik wil namelijk graag mijn koelblok en die shit er af halen, maar NEE hoor, krijg hem er niet af!! Weten jullie ook hoe??
Ik wil namelijk een peltier op mijn PII duwen en mijn 350MHz op 500 of hoger laten lopen, dus wel nodig!
Bedankt voor de moeite! :)

Verwijderd

Bij www.tweakers.net staat in het review archive een verhaal met uitleg hoe het precies moet.("slopen van cartridge")

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Da's allemaal heel erg leuk hoor... in mijn geval zit de standaard koeler er ook nog op (P-II-266@300 ja er zit bij mij nog geen multiplier-lock op) en ook ik wil eigenlijk wel hoger ... maaar eerst een betere koeler d8 ik...dus niet ... die case zit dichtgeschroeft met imbusboutjes en het is een hele rare maat (uit mijn hoofd) 1 mm te klein en 1,5 mm te dik ... dus zit die koeler er nog steeds op .. en zoek ik af en toe naar een passend imbussleuteltje (ik vermoed dat het een engelse maat is of juist een niet gangbare maat om de overklokkers te pesten) :(

Verwijderd

Lukt dat niet met een stevig net passend kort gewone schroevendraaier, ik heb dat eens gedaan, met zo'n meerdere ribbels soort inbus, en dat ging met beleid erg goed ;)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:30
Raggûûûûûûûûûûûûûûûûûûhhhhh!!!! :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55

Xtinction

el cheapo gamer

Ik zou zweren dat ik bij tweakers.net gelezen had dat het geen ene reet uitmaakte of je dat kassie erafsloopte. is dat niet zo dan?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het maakt WEL wat uit!!
Ik heb de hoed er af gehaald, betere koeling er op gezet, en alles loopt prima :)!
Nou, ik hoop dat ik snel een peltier heb, en dan laat ik hem eens lekker lopen!!!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het maakt WEL wat uit!!
Ik heb de hoes er af gehaald, betere koeling er op gezet, en alles loopt prima :)!
Nou, ik hoop dat ik snel een peltier heb, en dan laat ik hem eens lekker lopen!!!
Pagina: 1