[V&A] Advertenties verwijderd inc reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
V&A Mods, prima dat jullie mijn advertenties hebben bewerkt, maar verplaats dan ook wel even netjes de reacties naar de overgebleven advertentie aangezien ik een bod had maar die nu niet kan accepteren omdat ik niet weet wie het meer was.

Communicatie, vrij essentieel en een kleine moeite om de gebruiker ervan op de hoogte te stellen of hem/haar zelf de gelegenheid te geven om de ads aan te passen. Urgente noodzaak om ze te verwijderen was er niet gezien het om normale spullen ging.

De advertentie op non-actief zetten was denk ik ook wel voldoende geweest ipv te verwijderen, dan kon ik tenminste nog wat teruglezen....
http://tweakers.net/aanbod/admanager#tab:inactive

:N

[ Voor 16% gewijzigd door Fietsbel op 16-12-2011 00:59 ]

39

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beste Fietsbel,

Je bent netjes door ons op de hoogte gesteld van het verwijderen van je advertenties. Reacties overzetten kunnen we helaas niet. De regels voor V&A zijn duidelijk genoeg, bij niet naleving hiervan worden advertenties altijd verwijderd. Hierbij kunnen reacties of biedingen verloren gaan. Het naleven van de regels is en blijft de verantwoordelijkheid van de gebruiker, niet van Tweakers.net.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.