Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb n yarvik 310 8 inch ,die niet op start.
Als ik hem aanzet krijg ik alleen op het scherm met oranje letters YARVIK ,en hij loopt niet verder,ik heb er
nog een en die doet het wel,totdat de ikoontjes zichtbaar zijn.
Heb al een paar keer volgens boekje herstart fabriek instellingen gedaan ,hij geeft alleen aan dat hij geen root
heeft wie o wie kan me helpen met software of zo ;)

Verwijderd

Je hebt dus 2 tablets die beiden niet volledig opstarten? Dan is de vraag: wat heb je er mee uitgespookt? Anders is het wel hele erg pech wanneer je 2 tablets hebt die ineens niet meer werken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:36:
Heb n yarvik 310 8 inch ,die niet op start.
Als ik hem aanzet krijg ik alleen op het scherm met oranje letters YARVIK ,en hij loopt niet verder,ik heb er
nog een en die doet het wel,totdat de ikoontjes zichtbaar zijn.
Heb al een paar keer volgens boekje herstart fabriek instellingen gedaan ,hij geeft alleen aan dat hij geen root
heeft wie o wie kan me helpen met software of zo ;)
Al geprobeerd in de recovery mode?
Tablet helemaal uit, M(enu) knop ingedrukt houden en dan powerknop tot hij in recovery mode komt.
Dan heb je een keuze menu.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
1 tablet start gewoon normaal op en is goed te gebruiken,de tweede geeft alleen welcome op de opstart pagina en blijft dan hangen heb een soft en n hard reset gedaan ,hij geeft aan getting recovery image en vervolgens
recovery image is not found try recover vanb sd card ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ook het opstarten met menu en powerknop geeft geen resultaat ga hem morgen tereug brengen hij is van
20 nov en nu al ....... zeer jammer ;) ;)

• aircobus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-02-2012
Is dat nog goed gekomen met die Yarvik 310 ?
Ik heb namelijk de zelfde problemen. :|

Verwijderd

Heb ditzelfde probleem!

Wie kan mij helpen hiermee?

Groetjes
Pagina: 1