Momenteel heb ik een site waarop je een op maat gemaakt product kunt bestellen. Je kunt daarbij aangeven welke opties (met minder- of meerprijs) het product moet hebben. Ook kun je enkele optionele accessoires (tegen extra betaling) bestellen of aangeven dat het per post verzonden moet worden (i.p.v. per e-mail). De site moet echter nodig op de schop. Meer betaalmogelijkheden, meertalig, beter voor mobiele apparaten leesbaar zijn, etc. Ik ben in mijn zoektocht naar iets beters uitgekomen op Wordpress. Ik zit echter met het bestelformulier.
Ik heb inmiddels wat ervaring met WP E-commerce maar dit valt me zwaar tegen. Het bestelformulier is niet met goed fatsoenlijk te stylen/vertalen, laat staan aan te passen aan dit product (namelijk geen winkelmandje, maar 'slechts' een bestelformulier). Plugins (zelfs betaalde) vind ik ook van matige kwaliteit: de uitgepoepte html verdient geen voldoende.
Ik ben dus op zoek naar een Wordpress-plugin dat een bestelformulier kan maken dat wél voldoet aan mijn eisen. Ik ben immers wel gecharmeerd van WP als CMS en zie dat veel betaalmogelijkheden (iDEAL, PayPal, etc.) wel gemakkelijk in te bouwen zijn in veel plugins.
Vandaar dat ik de volgende vragen heb:
Ik heb inmiddels wat ervaring met WP E-commerce maar dit valt me zwaar tegen. Het bestelformulier is niet met goed fatsoenlijk te stylen/vertalen, laat staan aan te passen aan dit product (namelijk geen winkelmandje, maar 'slechts' een bestelformulier). Plugins (zelfs betaalde) vind ik ook van matige kwaliteit: de uitgepoepte html verdient geen voldoende.
Ik ben dus op zoek naar een Wordpress-plugin dat een bestelformulier kan maken dat wél voldoet aan mijn eisen. Ik ben immers wel gecharmeerd van WP als CMS en zie dat veel betaalmogelijkheden (iDEAL, PayPal, etc.) wel gemakkelijk in te bouwen zijn in veel plugins.
Vandaar dat ik de volgende vragen heb:
- Ben ik een aansteller, of klopt het inderdaad dat WP E-commerce rommel is?
- Is er iemand die hetzelfde probleem heeft (gehad) en een betere plugin kent die wél fatsoenlijk object-geörienteerd een bestelformulier kan opbouwen?
[ Voor 3% gewijzigd door StephanVierkant op 15-12-2011 22:02 ]