Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zeer irritant Gmail / YouTube probleem

Pagina: 1
Acties:

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb al voor lange tijd een zeer irritant Gmail / YouTube probleem dat ik volledig aan mezelf te danken heb. Desondanks hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik zal even uitleggen wat de situatie is.

Alweer meer dan een jaar geleden is mijn YouTube account verbannen die ik gekoppeld had aan mijn primaire Gmail adres die ik elke dag voor e-mail en agenda gebruik. De reden dat ik verbannen ben is omdat ik wel eens (moelijk vindbare) muzieknummers, die beschermd werden door copyright, uploadde. YouTube heeft mij na één waarschuwing (die ik genegeerd heb) verbannen, stom stom stom :'(

Nu heb ik gewoon met een nieuw Gmail adres een andere YouTube account in gebruik genomen. Het probleem is nu dat ik elke keer als ik mijn mail / agenda op mijn primaire Google account (die van de verbannen YouTube account) wil openen van account moet wisselen.

Dit komt omdat ik altijd eerst op YouTube (met mijn secundaire account) moet aanmelden omdat dit natuurlijk niet meer kan met mijn primaire emailadres. Hierdoor denkt Google dat mijn YouTube account mijn primaire account is en die wordt dus ook altijd geopend als ik Gmail / Calendar bezoek. Ik moet dan vervolgens rechtboven in Gmail op mijn user icon klikken en dan op "Account Schakelen". Dan kom ik wel op de Gmail / Calendar van mijn primaire account. Het is zo verschrikkelijk irritant om elke keer handmatig te moeten schakelen tussen die twee accounts... 8)7

Ik heb al geprobeerd om mijn YouTube account los te koppelen van mijn secundaire Google account, maar dit heeft niks opgelost. Het hele loskoppelen lukt niet, dan krijg ik bij elke poging tot inloggen dat ik de account altijd nog aan een Google account moet koppelen.

Wat ik dus wil is YouTube en Gmail/Calendar gebruiken zonder elke keer handmatig te moeten schakelen. Weet iemand of dit mogelijk is, of heeft iemand gewoon een oplossing voor mijn probleem? Daarvoor zou ik echt heel dankbaar zijn want dit probleem is echt om gek van worden !! :r

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
2e browser :)

How are you doing?

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 22:40

Sebje

Makelaartje

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb inderdaad een tijdje Firefox voor YouTube gebruikt (Chrome is mijn favoriete browser). Dat is geen oplossing en zeer irritant om steeds tussen twee browsers te moeten switchen. Het komt zo vaak voor dat ik tijdens normaal surfen een YouTube video tegenkom en die dan even snel aan mijn favorieten wil toevoegen. Dat kan dan niet, of ik moet eerst weer de link in mijn andere browser gaan plakken etc etc.

Mail forwarden is ook geen optie. Mijn primaire Gmail / Calendar account is heilig, ik ga/kan geen andere account in gebruik nemen voor mail en agenda.

@Sebje: Nee dan moet ik voor mail / agenda / taken etc applicaties gaan zoeken. Sorry, maar dat is ook geen optie.

@Spike_wolf: Ik heb Google al eens een mailtje over dit probleem gestuurd. Word niet op gereageerd.

[ Voor 16% gewijzigd door monnick op 15-12-2011 20:55 ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-11 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Google een mailtje sturen en heel lief vragen of je Youtube weer mag gebruiken, anders is er geen simpele manier om dit te doen denk ik. Wat ook de bedoeling is, want je bent niet voor niet gebanned ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:00

Bob

Dan moet je oude account toch maar ontheiligd worden. Je kan al je mails en kalender stuff importeren in je nieuw Google account, niks van te merken.
Pagina: 1