• tjerkpolle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41
Beste mede forummers,

ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen bij de keuze van een HD netwerk media speler.

Een verhaal met bomen in een bos.....

Ik ben op zoek naar een netwerk media speler (Zonder HD dus), die een makkelijk te bedienen en overzichtelijke interface heeft, zonder problemen zo veel mogelijk bestandstypen van mijn Synology NAS speelt, en binnen mijn budget van rond de 100,= (ot max. 150,=) past. Ik kijk veel HD films (geen 3D) en luister muziek. Iets wat ze bijna allemaal wel kunnen. Wel moeten ze dit vlekkeloos via mijn netwerk kunnen.

Ik heb me al een beetje laten adviseren:

Zo zit ik te kijken naar bijv.

- WD TV Live
- Mede8er MED400x2
- A.C.Ryan Playon!HD Mini 2
- ?? anders ??

Waat moet ik nu op letten ?
Ik heb mij bijvoorbeeld laten vertellen dat de AC Ryan spelers een trage interface hebben?
Over de Mede8er MED400x2 vind ik hier op het forum niet veel info.
Van de WDheb ik nu de eerste versie zonder netwerk mogelijkheden, dus WD zou eventueel ook een optie zijn.

Graag jullie commentaar

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Waar je op moet letten, zijn je eigen criteria. Of de speler daaraan voldoet, kun je nagaan door ze te testen, reviews te lezen of bijvoorbeeld filmpjes op youtube te bekijken zodat je een goed beeld krijgt van de werking van een product.

Verder biedt het topic ook niet echt discussiewaarde, omdat je TS nogal karig is. Ik gooi `m daarom dicht. Mocht je het toch opnieuw willen proberen, zorg dan voor een uitgebreide TS. Zie ook de Quickstart in Het algemeen beleid

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.