Beste leden,
Ik heb thuis(beneden) een Samsung Samsung LE40C750 3D tv.
Naast de televisie heb ik ook een ps3 staan.
Alle bij zijn ze verbonden met het netwerk.
Boven op mijn kamer heb ik een pc staan ( intel 15 2500K processor, asus geforce gtx 570)
Ik heb een iso op mijn pc staan van kungfu panda 2 3d (21.8gb)
Ik zou dan graag ook in staat willen zijn om het op mijn tv te kunnen bekijken.
Maar hoe krijg ik dit voor elkaar?
een .mkv SBS 3d movie wil wel maar dat doe ik dan via samsung allshare maar iso content is heel anders.
Ik heb het geprobeerd met ps3 media server maar bij het streamen stottert het nogal veel.
Ik heb geen USB stick die groot genoeg is om het op me ps3 te zetten maar zou eventueel met een file server kunnen?.
Ik loop al een paar dagen te zoeken naar een oplossing maar kan het niet vinden.
Als het echt niet kan zou ik ook graag willen weten hoe ik dit op kan lossen ( bijvoorbeeld: media speler kopen?!?)
ik hoop dat ik bij de goeie afdeling zit op dit forum.
Alvast bedankt,
Ik heb thuis(beneden) een Samsung Samsung LE40C750 3D tv.
Naast de televisie heb ik ook een ps3 staan.
Alle bij zijn ze verbonden met het netwerk.
Boven op mijn kamer heb ik een pc staan ( intel 15 2500K processor, asus geforce gtx 570)
Ik heb een iso op mijn pc staan van kungfu panda 2 3d (21.8gb)
Ik zou dan graag ook in staat willen zijn om het op mijn tv te kunnen bekijken.
Maar hoe krijg ik dit voor elkaar?
een .mkv SBS 3d movie wil wel maar dat doe ik dan via samsung allshare maar iso content is heel anders.
Ik heb het geprobeerd met ps3 media server maar bij het streamen stottert het nogal veel.
Ik heb geen USB stick die groot genoeg is om het op me ps3 te zetten maar zou eventueel met een file server kunnen?.
Ik loop al een paar dagen te zoeken naar een oplossing maar kan het niet vinden.
Als het echt niet kan zou ik ook graag willen weten hoe ik dit op kan lossen ( bijvoorbeeld: media speler kopen?!?)
ik hoop dat ik bij de goeie afdeling zit op dit forum.
Alvast bedankt,