Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Links Outlook2007 kan alleen via invoegen hyperlink

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Outlook 2007 onder Windows 7.

Ik kan geen links meer typen bij een e-mail bericht. Dan staat er alleen een tekst en geen link.

De link gaat wel werken als ik via invoegen hyperlink doe. Maar ja dit is een beetje omslachtig.

Onder XP met dezelfde outlook.pst bestand en zelfde Office versie werkt het wel zoals het hoort.

Weten jullie hoe ik de link weer werkend krijg in een mail?

Dit betreft dus alleen bij het verzenden van de mail.

Als ik een mail ontvang kan ik de link daarin wel gewoon prima openen en zie ik hem wel als gewone link staan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah, je hebt het dus niet over het invoegen van een link, maar dat OL voor het verzenden al herkent dat het een link is ("onderstrepen en klikbaar maken"). Is niet nodig, bij ontvangen zal de client het nog steeds herkennen. Of sowieso niet, als de ontvangende partij geen behoefte heeft aan actieve inhoud.

Mocht je het zelf ook voor versturen al willen zien (of mocht ik je verkeerd begrijpen): check hoe je mails woren opgemaakt: HTML, RTF ("met opmaak") of plaintext. Als dat laatste dan zal je inderdaad geen opmaak (en geen blauwe steepjes) zien.

offtopic:
Je hoeft niet tussen iedere zin 2x op enter te drukken. Enkel tussen twee alinea's en daar heb je er neem ik aan hooguit twee van. Dit leest zo rot.

En: welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Oeh. Herstel, ik zie dat je al een account had. Gebruik ajb die, ipv een nieuwe acount aan te maken. Mocht je het wachtword vergeten zijn dan kan je die wel weer opvragen. Zie ook je mail die ik daarover stuur.

Deze kloon-account sluit ik, dus dit topic ook: open -als nog nodig- onder je echte account een nieuw topic waar je bovenstaande tips mee kunt nemen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.