[V&A] Wijziging User Review - [wou5er] [vapo_chiller]

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

Topicstarter
AD : V&A aangeboden: Te Koop, Goedkope EVGA e-GeForce 8600GT

--We komen een prijs overeen op 16 november.
Direct overschrijving gedaan op 17 november na ontvangst betalings gegevens en screenshot van overschrijving binnen 5min gestuurd in DM naar hem.

--Op 18 november zegt hij de vga in de loop van de week op te sturen na ontvangst geld, logisch.

--Op 22november zegt hij vga te hebben verstuurd.

--Na 3 DM eindelijk antwoord op 6 december dat vga verstuurd en onderweg is.
Op 8 december bevestiging dat vga verstuurd is.

--Na 3x gezegd te hebben dat hij verstuurd is van 22 november al (liegen) komt vga na 1 maand EINDELIJK toe met een stempel dat hij verstuurd is op 9december.

--Dit is niet de manier van handelen voor een tweaker, daarom negatieve beoordeling, en liegen houd ik niet van.

-- Ook had hij in AD kunnen vermelden dat deze vga zonder doos of enige toebehoren is, dit stond ook niet in AD.

Werking van vga moet nog gebeuren en hoop dat hij werkt zonder artifacts enz..
Zoniet zal beoordeling aangepast worden.

Aanvulling :

Als het hem niet zint geeft hij ook foute beoordelingen.
Ik heb betaald zoals afgesproken, onmiddellijk en screenshot van overschrijving.
Nadat ik een maand moet wachten en meerdere DM's moet sturen om reactie te geven is de communicatie van mijn kant WEL goed waarbij hij alles negatief geeft, is een beoordeling om maar wat te geven.

Geeft dan zelfs nog foute feite, leugens enz....in mijn beoordeling.
Zelfs "voldoet aan beschrijving" wat bij mij zelfs NIET te beoordelen is omdat ik koper ben.

quote zijn beoordeling :

-- Nadat we contact gemaakt hadden en een prijs afgesproken te hebben, moest ik helaas wat prive problemen ondervinden, waardoor de verzending wat vertraging op liep.
Deze koper toonde dan ook totaal geen beetje begrip en ik kreeg daarom ook dagelijks berichten met de vraag waar hij bleef, Terwijl dit duidelijk was aangegeven.
Tot slot heeft meneer de kaart ontvangen en stuurde mij direct erna een erg onvriendelijke bericht met verwijten!
Wat mij betreft sla ik deze tweakers over voor de volgende keer!
En voor anderen opgepast!

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Verwijderd

Opgelost

Dit topic is gesloten.