Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 22:37
Ik heb een probleem met mijn geluid/microfoon.

Ik gebruik skype tijdens Battlefield, maar nu horen mensen mijn geluid vanuit mijn computer.
Het hoeft maar heel zacht te zijn of ze lopen al te piepen dat ze mijn muziek/game geluiden horen.

Ik heb echt alles al geprobeerd, alle settings aan en uit gezet in skype en in windows, skype forums bekeken en er zijn meer mensen met het zelfde probleem. Maar dan komen ze met die tips die ik dus allemaal al heb bekeken.

Mijn set-up

i7 860
GTX570
Creative Xtreme Music X-Fi
Headset Razer Carcharias
W7 Ulti

De onboard geluidskaart kan ik niet gebruiken want dan stopt Battlefield 3 er na 2 minuten mee. Ook in Teamspeak horen ze mijn geluid.
Verder ook geen andere microfoons aangesloten

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/9011/skype4.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/2849/skype3.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img851.imageshack.us/img851/3897/skype2n.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/6884/skypevz.th.jpg

Alvast bedankt,

Kasper.

*hopelijk in de juiste categorie *

Anoniem: 309852

Welke tips heb je zoal bekeken die niet voor jou werken?

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Waar sluit je de headset op aan? Een front 3,5mm jack of een 3,5mm jack bij het i/o panel van je moederbord? Wellicht dat je header van je front 3,5mm jack voor problemen zorgt? Of andersom? Probeer deze eens uit te sluiten als je dat nog niet hebt geprobeerd.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
Vraagje, speel je met je speakers aan en je mic?

• Pausie
De headset is aangesloten aan de achterkant van de PC(zelf bouw) op de 3.5mm jack. Front I/O gebruik ik niet, ook niet aangesloten.
Speakers worden niet gebruikt, alles gaat via de headset.

-Drivers opnieuw installeren heeft niet geholpen.
-Verschillende Modus voor de kaart in de driver (audio creation/Game/Entertainment)
-Boost uitzetten werkt ook niet.
-Alle in- uitgangen staan uit. Zoals in de plaatjes.

Waar ik heb gekeken:

http://answers.microsoft....5e-4236-862a-60ac4b77a56f

http://forum.teamspeak.co...put-to-my-mic-when-i-talk

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Misschien gaat 't geluid sowieso licht door je koptelefoon naar je microfoon?

EDIT: Dek je mic eens goed af, vraag of 't dan zachter wordt

[ Voor 29% gewijzigd door Beatboxx op 15-12-2011 20:08 ]

• Pausie
Nee ook niet want zelf als het heeel zacht staan in de headset dan horen ze het aan de andere kant al.

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-05 14:55
Doet me denken aan gevalletje Stereomix?

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:14
Oftewel je hebt het verkeerde inputkanaal geselecteerd. Selecteer in de Creative CP de microfoon als opnameapparaat.

• Pausie
Dat kan je daar niet selecteren, dat moet in windows en dat is gedaan.

Heel veel mensen zeggen dat het Stereo Mix is maar ik zie die optie er bij mij niet opstaan.
Op mijn laptop, Dell XPS 15, zie ik wel de Stereo Mix staan in de lijst van disabled.

Omdat ik nu even geen vrienden kan bereiken via skype ben ik maar met die Test mevrouw gaan bellen.
Je kan dan 10 seconden praten en dan hoor je dat terug.

Je hoort dan duidelijk mijn muziek maar als ik het harder zet via de headset wordt het niet harder in die skype opname. Er lekt dus geen geluid.

[ Voor 77% gewijzigd door Pausie op 15-12-2011 20:45 ]

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-05 11:01

Steef

GoT's Most Eaten

Is het mogelijk dat je soundcard zelf nog een config feature heeft voor mixing? De windows stereo mixer mag dan uit staan, het is best mogelijk dat de kaart zelf hierin voorziet.

Het is goed mogelijk dat je hiervoor een bijgeleverde tool nodig hebt.

Je kunt vrij gemakkelijk bepalen of dit lekkend geluid is of dat er sprake is van mixing: Varieer het volume van je mediaspeler softwarematig tijdens het geprek met de test service (doe dit met de volume regeling van je media speler). Je gaf zelf al aan dat het hardwarematig variëren van het volume geen effect had, als softwarematige volumeverandering van je muziekplayer wel een verandering geeft dan moet het haast wel een mixer zijn :)

[ Voor 213% gewijzigd door Steef op 15-12-2011 22:39 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik heb dat ook altijd als ik mijn pc herinstalleer!
En elke keer fix ik het door ..... (ben ik dus ff vergeten), heb ook zon creative kaartje!
Gebruik je de creative console launcher? (ik geloof dat daar een optie in stond die het fixte)

Ik post hier/update/DM je wel even als ik weet wat het fixte!

Probeer btw eerst even alle recording devices te disabled (dus in rechtsonderin rechtermuisknop op dat boxje -> recording -> rechtermuinknop view disabled en disconnected devices -> disable alle devices behalve het gene waar je mic in zit (dus ff in je mic blazen en kijken welke er groen word)! verder Stereomix uitzitten op de disconnected/disabled devices! (die currently unavailable disabled(ook stereomix uitzetten op al die devices die currentle unavailable zijn)

Hoop dat dit helpt! :)

Crasht BF3 btw? of crasht je hele pc, want in het laatste geval komt dat door PunkBuster & Realtek die altijd met elkaar ruzie aan het maken zijn!

[ Voor 15% gewijzigd door Zen!th op 16-12-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:30

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik zou persoonlijk het even proberen met een andere koptelefoon + mic.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
@ Zen!th, Alle staat uit behalve de speakers(headset) en de Microfoon(van de headset) en worden allebei zoals het hoort groen als er signalen door heen gaan.

Na 2 minuten loopt BF3/PC vast als die VIA HD Audio ingeschakeld staat en moet de PC via de Reset button opnieuw opgestart worden.

Het rare is, dat dit allemaal pas 2 weken is, nadat ik W7 opnieuw heb geïnstalleerd omdat ik een SSD in mijn pc heb geplaatst.

@Falcon ja dat ga ik ook nog proberen maar ik heb op t moment even geen 2e headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
In die screenshot staat het op currently unavailable? dat had ik eerst ook, als ze ECHT uit staan zou er disabled moeten staan!

Dat BF3 vastloop probleem is makkelijk te fixen! onboard audio uitgooien in de bios (wat misschien ook gelijk je skype probleem kan fixen)
BF3 gebruik punkbuster, en punkbuster vind Realtek HD audio dingen niet leuk .. had het probleem ook, tot ik men onboard audio disablede in de bios en een pci/pci-e geluidskaartje erin gooide!

Hopelijk fixt dit je problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Of het de oplossing is weet ik niet maar ik heb een andere headset gekocht, Tritton AX720, en het is nu over.
Blijkt dat die Razer Carcharias nogal veel geluid doorlaat.

Ik heb de headset aan een aantal vrienden meegegeven en toen kreeg ik hun geluid te horen.

Wel een dure oplossing maarja, het was kerst! :P
Pagina: 1