Misschien heb ik er in de FAQ overheen gelezen, maar hoe pas je een onjuiste levertijd indicatie aan in de pricewatch? Ik zie regelmatig bij produkten bij levertijd 24h staan, maar als ik dan doorklik naar de website van de webshop dan is het produkt niet eens op voorraad. Wie past dit eigenlijk aan? De webshop zelf?
Dat is natuurlijk evenmin de bedoeling als wanneer er een foutieve prijs gekoppeld wordt. De informatie wordt door de shops zelf aangeleverd, net als de prijzen. Dit gebeurt meerdere malen per dag. Tussen deze periodes in, kan er natuurlijk iets wijzigen, maar evengoed kan er door de shop een fout gemaakt worden. Dit is geen kwade opzet (het kost de shop namelijk geld) en kan makkelijk gemaakt worden door een bedrijf dat 100-en tot 1000-en producten levert.
Je kan een prijsmelding maken door op de mouse-over te klikken rechts naast de prijs. Deze functie kan je ook gebruiken om een verkeerde levertijd aan te kaarten. Deze melding wordt na een eerstvolgende import gecontroleerd (omdat veel fouten zichzelf herstellen) en, indien nodig, wordt er een actie ondernomen.
De FAQ staat op de wensenlijst om eens grondig herzien te worden. Stel je echter 100 kinderwensenlijstjes voor en tel deze bij elkaar op. Dan heb je een lijst die nog korter is dan die van ons.
Je kan een prijsmelding maken door op de mouse-over te klikken rechts naast de prijs. Deze functie kan je ook gebruiken om een verkeerde levertijd aan te kaarten. Deze melding wordt na een eerstvolgende import gecontroleerd (omdat veel fouten zichzelf herstellen) en, indien nodig, wordt er een actie ondernomen.
De FAQ staat op de wensenlijst om eens grondig herzien te worden. Stel je echter 100 kinderwensenlijstjes voor en tel deze bij elkaar op. Dan heb je een lijst die nog korter is dan die van ons.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?