BT3

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Verwijderd

Topicstarter
hey
ik heb een vraagje
ik heb vanochtend de upgrade gehaald ,de nieuwe online mappen van bt3 ,je koopt een code ,die vul je in ,dat ging allemaal oke.dan staat er in battellogs dat je nu toegang heb voor deze nieuwe mappen .maar als ik wil inloggen op een server dan krijg ik steeds de melding dat ik ze online moet kopen .ik neem aan dat deze mappen moet dowloaden ?? maar hoe en waar !!! of moet dat automaties ?? ik snap er ff geen bal van.wie kan mij ff op weg helpen .alvast bedankt .groetjes FIETSPOMPNL

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het spel BT3 ken ik niet, maar aangezien je het over Battlelog hebt, vermoed ik dat je BattleField 3 bedoeld. Om daarvoor een nieuw topic aan te maken, dat is niet nodig. Je kunt je vraag stellen in: [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.

Probeer je verhaal dan wel wat duidelijker te omschrijven, zodat men precies weet wat je probleem is en wat je al geprobeerd hebt. Verder is groeten op Tweakers.net niet nodig, zie hier.

Dit topic gaat in elk geval op slot. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.