iTunes aankopen doen via MijnING?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Beste Heren/Dames,

Ik heb al gezocht via de zoekfunctie bovenaan, maar kon een oplossing voor mijn probleem/antwoord op mijn vraag niet vinden :(
Mijn vraag is: Is het mogelijk om mijn iTunes-account op de een of andere manier te koppelen aan MijnING?

Is dit alleen mogelijk via creditcard, iTunes kaarten en die 1 Click And Buy-optie of is er ook nog een andere manier?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Via iDeal? Dat kan volgens mij niet. De optie die er het dichts bij in de buurt komt is via Click and Buy voor zover ik weet.

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54
Alle betaalopties heb je al genoemd. Het is dus (op dit moment) dus nog niet mogelijk.

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Wat ik me wel afvraag is waarom zo veel mensen per sé geen creditcard willen. Een creditcard is nml voor veel zaken (internetbestellingen uit buitenland, autohuur, vaak hotels in buitenland) een absolute must.

Als je onder de 18 bent begrijp ik het, want dan kan het niet. Maar anders?

Onveiliger dan alternatieven is het ook niet echt, al was het alleen maar omdat bij creditcards (omdat ze relatief slecht beveiligd zijn) de klant zo goed als altijd zijn geld terug krijgt bij een klacht en het risico bij de bank of verkopende partij ligt, waar het bij iDeal zo is dat juist omdat dit goed beveiligd is de volledige bewijslast bij fraude bij de klant ligt.
Paradoxaal gezien heb je als klant bij slecht beveiligde betaalproducten aanzienlijk meer rechten dan bij goed beveiligde betaalproducten.

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Ha, net profiel bekenen van topicstarter en zie dat hij net 18 is geworden, gefeliciteerd nog!

Kan je nu een creditcard aanvragen ;-)

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
xahmol schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:33:
Ha, net profiel bekenen van topicstarter en zie dat hij net 18 is geworden, gefeliciteerd nog!

Kan je nu een creditcard aanvragen ;-)
Haha bedankt en tsja, voorlopig ben ik nog niet van plan dat te doen.
Heb me gister iig geregistreerd via Click and Buy.. raar genoeg werd m'n account meteen geblokkeerd en moest ik net in het Engels even duidelijk maken aan het Service Team dat mijn account geactiveerd moest worden.

Gedaan dus ga ik nu wat geld overmaken en wat nummers en een app aanschaffen. Bedankt voor jullie reacties :)

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:15
Je kunt je click & buy account ook gewoon koppelen aan je girorekening. Dan hoef je geen geld te storten en worden je aankopen gewoon afgeschreven van je rekening. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Ik vind de registratie van Click & Buy bijzonder omslachtig en onduidelijk. Apple-onwaardig.

Gelukkig werken de kraskaarten erg gemakkelijk. Ik heb zelf mijn account gekoppeld aan mijn creditcard, veel gemakkelijker.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:24
Waarom geen online 'tegoed' creditcard kopen?

https://www.3vcard.nl/

Gebruik het al tijden omdat mijn CC vaak gewijgerd word. Je koopt dus gewoon een soort tegoed op, net als beltegoed. Kun je met iDeal afrekenen en werkt verder super netjes..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:42
Click&Buy komt in feite neer op bankafschrijving. Er zitten alleen wat dagen tussen maar er wordt geen rente oid gerekend.

Je koopt iets in de Itunes store, paar dagen later gaat t van je rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 08:58
Gebruik ook al jaren Click & Buy (met ING). Zoals gezegd zitten er inderdaad een paar dagen tussen en je krijgt netjes een factuur per email (zowel van iTunes als van Click & Buy over dat er een afschrijving plaats vindt). Werkt erg fijn vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Quad

Doof

Click & Buy werkt volgens zelfde principe als PayPal.
Je betaald ermee, wordt goedgekeurd, en vervolgens schrijft Payal (dit geval C&B) af van je rekening.

Zo kun je ook diverse games kopen via Steam onder andere.

Is trouwens gekoppeld aan een Rabobank rekening.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1