Met afstandsbediening beeld klonen

Pagina: 1
Acties:

• PetervT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-12-2021
Beste mensen,

veel gezocht, niet gevonden. Vandaar dat ik me, eindelijk ;) , geregistreerd heb....

Ik heb het volgende:

een HTPC met een GeForce 7300GT, een Samsung LCD monitor (VGA) en een Sanyo Z4 beamer (DVI -> HDMI). Alles werkt prima maar (hier is dus de maar...) als ik de beamer aanzet en dan de pc dan wordt niet altijd alles goed gedetecteerd en heb ik vaker geen beeld op de beamer. Ik moet dan via de nvidia settings het beeld klonen.

Is het mogelijk dat ik het klonen via een knop op de afstandsbediening (Microsoft Remote 1039 met USB ontvanger) kan regelen?

Alvast bedankt!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Je kunt kijken of je bijvoorbeeld met Autohotkey een scriptje kunt schrijven wat automatisch de vereiste handelingen uitvoert en dat aan een knop op je remote koppelen. Echt andere mogelijkheden weet ik niet (ik ken de desbetreffende afstandbediening ook niet).

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• PetervT
Ik ga eens even kijken of ik een kloon scriptje kan vinden. Bedankt voor de info in ieder geval!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54

D4NG3R

kiwi

:)

Gaat het hier om Vista of Win7? Gewoon Windowstoets+P drukken. Stuk sneller en kost je 5 seconden van je leven ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• benniep
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-12-2025
Probeer het hier eens mee.

http://www.autohotkey.com/forum/topic67843.html

Laat me even weten of het gelukt is

• PetervT
Sorry voor het laat reageren mensen, druk, druk, druk.....

Windowstoets + P, die ga ik na de kerstdagen eens proberen, zou het zo easy zijn? Het is trouwens Windows XP (ivm codecs en uitvoer SPDIF).

@ benniep: link ziet er goed uit, dat is volgens mij precies wat ik nodig heb, nu nog wat tijd, lol

Bij deze fijne kerstdagen en een gezond 2012 en thanx voor het meedenken!
Pagina: 1