Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn dochter foto's wil bekijken op haar 9810 Torch, ziet ze wel thumbnails, maar als ze daar op klikt, wordt het scherm zwart... Je ziet wel bovenin de nummers en zo staan en alles lijkt te werken, alleen je ziet de foto niet... Als ze vervolgens de foto's op de laptop zet, zie je ze wel gewoon.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ik heb al gezocht op 'BB' en 'foto' en 'zwart', maar ja, dan krijg je natuurlijk duizenden hits over zwarte BB's waarmee je foto's kan maken... }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 22:17 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 11:56

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Probeer eens een battery pull? Gewoon de accu eruit trekken, even wachten, terugsteken en opnieuw kijken.
Dit soort problemen zijn daar vaak al mee opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Battery pull hebben we al gedaan (we hebben al te lang BB's in huis om dat niet te weten ;) ): helpt niet.

Verwijderd

Heb het probleem eens eerder gezien, doe een battery pull out en het is waarschijnlijk opgelost... Was toen wel het geval.

Edit: ik zie dat je al gereageerd hebt...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 22:21 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 11:56

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Geheugenkaartje eruit/erin. Ook ervaring mee, namelijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
Yes! Geheugenkaartje eruit werkte ook niet, maar toen hebben we beide tegelijk gedaan: EN een battery pul EN de geheugenkaart eruit en nu doet 'ie het weer. Bedankt!

Vage toestand, maar goed...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 22:43 ]

Pagina: 1