Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• catt0r
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-01-2014
ik heb van de week htc sense geupdate op mijn htc incredible s en nu ben ik mijn autopaneel en dus ook mijn premium navigate waar ik voor betaald heb kwijt,heb flink op internet gezocht maar kan er niks van terug vinden.
zijn er hier soms mensen die hetzelfde probleem hebben en miss opgelost??

• Bastiaan
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:25

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Als je daarvoor betaald hebt kun je 'm uit de Market opnieuw downloaden, toch? Onder jouw account staat geregistreerd dat jij voor die app betaald hebt.

• joriscus
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 02-09 16:08
ik heb hetzelfde probleem.
Voor mijn Desire HD heb ik enkele maanden geleden bijbetaald voor de premium navigatie, de kaarten die ook offline werken.

Tot voor de update kon je navigatie opstarten via "Autopaneel" en als je adres ingegeven had had je de keuze tussen
google navigatie (online)
of
Premium navigatie. (offline)

ik meen ergens gelezen te hebben dat samenwerking tussen HTC en die premiumnavigatie is stopgezet (denk dat het Route66 was)

De Kaarten zitten waarschijnlijk nog steeds in onze HTC's, maar de software om die kaarten te kunnen gebruiken is verwijderd en ook niet meer downloadbaar, net als de vorige htcversie van "galerij" maar daar is wel een nieuwe versie van.

weet iemand hoe we dat terug kunnen aan de praat krijgen, heeft iemand misschien een backup van Autopaneel? op market of htc likes is het niet meer te vinden.

• Bastiaan
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:25

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

quote:
joriscus schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:19:
Tot voor de update kon je navigatie opstarten via "Autopaneel" en als je adres ingegeven had had je de keuze tussen
google navigatie (online)
of
Premium navigatie. (offline)

ik meen ergens gelezen te hebben dat samenwerking tussen HTC en die premiumnavigatie is stopgezet (denk dat het Route66 was)

De Kaarten zitten waarschijnlijk nog steeds in onze HTC's, maar de software om die kaarten te kunnen gebruiken is verwijderd en ook niet meer downloadbaar, net als de vorige htcversie van "galerij" maar daar is wel een nieuwe versie van.
Ah; steekt dat zo in elkaar in dit geval. Dan durf ik ook niet te zeggen hoe je dit weer werkend kunt krijgen. Ik heb er wat kort Google-werk in gestoken, maar kom helaas niet verder...

• joriscus
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 02-09 16:08
Oplossing voor verloren 'autopaneel' na systeemupdate:
gebruik de applicatie "locations", de nieuwe versie wordt dan geïnstalleerd.
als locations opgestart is kan je rechtsboven op het autootje klikken, dit is terug het autopaneel waar je kan kiezen tussen premium- of google navigatie.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True