Toon posts:

Geleidende lijm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik wil de L1 & L7 bridges ook gaan verbinden op m'n duron en wil dit meteen goed doen, dus met geleidende lijm. Heeft iemand in Den Haag hier ervaring mee, en dat spul liggen? Misschien kunnen we dan iets regelen zodat ik niet zo'n heel tubetje hoefte kopen voor acht dunne lijntjes.

Tnx

Verwijderd

waatom wil jij je L7-bruggen sluiten??, L7 is toch voor het voltage, daar kun je wel de standaart waarde voor de proc mee invullen. Maar dat kan volgens mij ook met bijna elk mobo.

voor de multiplier hoef je alleen de L1-bruggen te verbinden. Ik woon in Delft en ik wil ze best voor je inkleuren hoor. Heb ook dat gekanker met potlood gehad, ging de eerste weken goed, daar na opnieuw inkleuren, paar dagen goed, opnieuw inkleuren, 1 dag goed. Daarna lukte het helemaal niet meer :'( . Toen heb ik een beetje van die lijm gekocht, klaar, van al het gezeik af.

• Da_Imp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Op donderdag 22 maart 2001 14:46 schreef The Rapier het volgende:
Heb ook dat gekanker met potlood gehad, ging de eerste weken goed, daar na opnieuw inkleuren, paar dagen goed, opnieuw inkleuren, 1 dag goed. Daarna lukte het helemaal niet meer :'( . Toen heb ik een beetje van die lijm gekocht, klaar, van al het gezeik af.
Waar heb je die lijm vandaan? En hoe heb je je processor schoon gemaakt voor het lijmen? En is het een beetje makkelijk aan te brengen?

:? Clueless :?

If the world didn't suck we'd all fall off.

Verwijderd

Topicstarter
L7 zet toch de default voltage op 1,85volt ??? zodat ie naar de 2,10volt kan ??

Verwijderd

Bison Electra a fl. 36,45,- per mini-mini tube van 3 gram bij Halfords.
Weghalen met nagellakremover (kreeg ik als advies).

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

L7 zet toch de default voltage op 1,85volt ??? zodat ie naar de 2,10volt kan ??
voltage wordt idd 1.85V maar je kan het dan niet meer verhogen met instellingen.

waarom zou anders iedereen weerstanden op zijn mobo aan het solderen zijn voor 2.10V ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 07:10
*zucht*
nou zeg ik het niet meer hoor. Wie het nou nog verneukt, moet maar pijn lijden in zijn portemonnee.

als tijdens het aanbrengen iets fout gaat, veeg je dat weg met wasbenzine, NIET met nagellakremover. Als je achteraf nog wijzigingen maakt, kun je dat idd met een HEEL klein beetje aceton doen, maar pas op, het is bijzonder slecht voor plastic, dus niet over je hele processor roeren :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
Oke Cosm0o, you got a point. Wel balen, maar ja.

In ieder geval arctic silver 2 ertussen smeren als ie toch openligt binnenkort. Dus met wasbenzine schoonmaken (heheh was het toch al niet van plan met nagellakremover want als het een sleutelhanger wordt wil ik wel met een priem het gaatje erin maken ;) )

Het koelblok ook maar meteen, zitten nu al 2 soorten koelpasta op (ja lui he heheh)

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

sou ik met die lijm ook gewoon een draadje aan een contact op een printplaat vast kunnen zetten?

Laten we lekker link gaan doen...

Pagina: 1