Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Beste tweakers,

Ik ben heel erg benieuwd of meerdere mensen last hebben van een klein deukje in de o zo mooie lijst van Samsung UE46D8000, helaas heb ik al 2 weken last van een probleem waar ze in de winkel nog niets van weten..

Namelijk een deukje midden in de lijst van mijn TV, hierdoor deukt mijn scherm iets of wat naar binnen, en heb op dit punt extreem lekkend backlight.

Als ik recht voor de TV sta heb je er geen last van, maar aangezien mijn scherm straks naar met 40 CM omlaag gaat, zal ik wat vaker deze kijkhoek hebben, en zal ik meer en vaker last hebben van lekkend backlight.

Nu ben ik meerdere winkels gaan bezoeken om te kijken of het nu aan mij ligt, of dat ik gewoon pech heb.

Nergens hebben ze van dit probleem gehoord, totdat ik zelf in een winkel regio Den-Bosch het opmerkte bij een 46"scherm UE46D8000.

de 40"en de 55"hebben samen een super strakke lijst, maar helaas stond hier in de winkel ook een 46"scherm met daar een deukje in de lijst, zoals ik dus ook in mijn scherm heb.

Mijn TV is door super service omgeruild, en tot mijn grote verbazing samen met de 3 bezorgers zagen we dus weer in het midden van het scherm een deukje, met hierdoor lekkend BACKLIGHT :-(

Nu is mijn vraag... hebben meerdere mensen met de 46"versie dit?

Controleer je TV, als deze uitstaat, kijk of de mooie lijst een deukje heeft? Zoja? Controleer je scherm met een film die een zwarte balk boven en onder in het scherm heeft, en check of je lekkend backlight hebt.

Tot nu toe lijkt het erop dat ik de enigste ben, samen met een winkel in Den-Bosch, en dit alleen in de 46inch versie..

Bedankt voor al jullie reacties.

http://mb.homelinux.net/samsung-ue46d8000/tv/1.jpg
http://mb.homelinux.net/samsung-ue46d8000/tv/2.jpg
http://mb.homelinux.net/samsung-ue46d8000/tv/3.jpg
http://mb.homelinux.net/samsung-ue46d8000/tv/4.jpg

Groeten

Maikel.

[ Voor 9% gewijzigd door maikelbo op 14-12-2011 20:28 . Reden: Foto toegevoegd op de server ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat lijkt me slechte afwerking van het plastic aan de binnenzijde. Je zou het kunnen oplossen door de fronpanel los te halen en iets bij te vijlen.

Je hebt echter nog garantie, dus ik zou `m weer omruilen. Dit komt overigens vaker voor, ook bij computer-lcd`s.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144074

Het kan zijn dat daar aan de binnenkant van die lijst een plasic pijpje vast gegoten zit, dat is dan een bevestigingspunt (of een afstandhouder) waar de lijst mee wordt vastgeschroeft of vastgeklikt.

Dat deukje is dan een kleine onvolkomenheid in het gietproces van zo'n lijst/bezel.
De ene batch kan dat iets erger hebben dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbo
Michael Knight schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 03:01:
Dat lijkt me slechte afwerking van het plastic aan de binnenzijde. Je zou het kunnen oplossen door de fronpanel los te halen en iets bij te vijlen.

Je hebt echter nog garantie, dus ik zou `m weer omruilen. Dit komt overigens vaker voor, ook bij computer-lcd`s.
De 3e TV is onderweg, hele goede service waar ik deze TV heb gekocht!!! :-)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbo
Anoniem: 144074 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 03:15:
Het kan zijn dat daar aan de binnenkant van die lijst een plasic pijpje vast gegoten zit, dat is dan een bevestigingspunt (of een afstandhouder) waar de lijst mee wordt vastgeschroeft of vastgeklikt.

Dat deukje is dan een kleine onvolkomenheid in het gietproces van zo'n lijst/bezel.
De ene batch kan dat iets erger hebben dan de andere.
Ze gaan voor me in de doos kijken of deze 3e tv het niet heeft, als deze helemaal gaaf is komt deze naar hier, test ik hem en dan hoop ik dat het goed is.. 3x is scheepsrecht ...

Top service...