Roundup: vier compacte systeemcamera's getest

Pagina: 1
Acties:

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:56
reviews: Roundup: vier compacte systeemcamera's getest

In de conclusie beoordelen jullie de camera's met sterren. Wat mij echter opviel was dat de Sony, Olympus en Nikon ongeveer hetzelfde prijskaartje hebben, maar een andere sterren-indicatie hebben. Hier kan ik me wat van voorstellen, omdat je toch voor prijs/kwaliteit verhouding wilt gaan. Echter heeft de Panasonic evenveel sterren als de Olympus, maar is zeker zo'n 200 euro duurder.

Misschien mis ik het punt waarom deze vijf sterren krijgt, maar het ziet er in eerste instantie erg vreemd uit. Vooral omdat jullie de rest van het apparaat niet echt aanbevelen. Terwijl dat wel bij de Sony en Olympus geldt.

Overigens ook jammer dat er geen fotografie expert panels zijn. Deze zouden namelijk ook kunnen consulteren over wat hun voorkeur is qua camera en waarom dat ze deze hebben gekozen. Ik neem aan dat deze ook ervaring hebben met nieuwere types of in dit geval systeemcamera's.

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-02 13:57
Er zijn twee kits van de GF3, eentje met de gewone 14-42 kitlens en eentje met de 14-42 X kitlens. Die laatste is een stuk duurder, maar de review gaat over die met de gewone kitlens. En die is momenteel goedkoper dan de Olympus.
pricewatch: Panasonic DMC-GF3 14-42mm
pricewatch: Olympus PEN E-PM1 + 14-42mm 3.5-5.6 II R
alex3305 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:09:
Overigens ook jammer dat er geen fotografie expert panels zijn. Deze zouden namelijk ook kunnen consulteren over wat hun voorkeur is qua camera en waarom dat ze deze hebben gekozen. Ik neem aan dat deze ook ervaring hebben met nieuwere types of in dit geval systeemcamera's.
Er zijn plannen om de community meer te betrekken bij de reviews. Deze roundup was al een primeur doordat ikzelf en Nomad vanuit het forum bij hebben gedragen aan deze review. We gaan nu kijken hoe we deze lijn voort kunnen zetten :)

• alex3305
PowerUp schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:14:
Er zijn twee kits van de GF3, eentje met de gewone 14-42 kitlens en eentje met de 14-42 X kitlens. Die laatste is een stuk duurder, maar de review gaat over die met de gewone kitlens. En die is momenteel goedkoper dan de Olympus.
pricewatch: Panasonic DMC-GF3 14-42mm
pricewatch: Olympus PEN E-PM1 + 14-42mm 3.5-5.6 II R
Helemaal duidelijk :). Hopelijk wordt dit snel aangepast, want anders vind ik nog steeds vrij onduidelijk.
Er zijn plannen om de community meer te betrekken bij de reviews. Deze roundup was al een primeur doordat ikzelf en Nomad vanuit het forum bij hebben gedragen aan deze review. We gaan nu kijken hoe we deze lijn voort kunnen zetten :)
Mooi :). Goed om te horen.

• PowerUp
alex3305 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:03:
[...]

Helemaal duidelijk :). Hopelijk wordt dit snel aangepast, want anders vind ik nog steeds vrij onduidelijk.
reviews: Roundup: vier compacte systeemcamera's getest
Hier staan ze goed iig.

• alex3305
Maar in de conclusie niet :).

• PowerUp
Ai, daar niet inderdaad :)

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Aha, ja een foutje met de volgorde van koppelen van producten. Het staat nu wel goed.

• alex3305
Bedankt voor het oplossen :).
Pagina: 1